[abonnement] Kan niet door ivm inactieve gebruiker

Pagina: 1
Acties:

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:29
Ik wilde een abonnement afsluiten (jaja :P ). Ik loopt alleen tegen een probleempje aan. Ik wil mijn nick op GoT gaan gebruiken (SysRq). Alleen op Tweakers.net is deze naam al geregistreerd (en heeft sinds november vorig jaar niet meer gereageerd in een thread). Nu wilde ik mijn huidige nick op Tweakers.net weer gaan gebruiken ( _Geus_ , heb ik ook al een tijdje niet gebruikt) Ik kan nu alleen bij het registratieproces niet het mail-adres SysRq@my.tweakers.net gebruiken, omdat SysRq een andere gebruiker is.

Mijn vraag is: wanneer vervalt die nick (dus SysRq op Tweakers.net), en kan ik eventueel toch SysRq@my.tweakers.net gebruiken?

of moet ik wachten tot de userbase merge

-

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gebruiker SysRq ga ik niet inactief maken omdat hij een sessie heeft lopen die een TTL van Sun 08 May 2005 heeft. Aangezien sessies een TTL van een jaar hebben is deze user zeer recent nog op de FP geweest en jij kunt die nick dus niet krijgen.

Je zult dus een ander mailadres moeten kiezen :) .

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:29
Ai... da's jammer.

En wie krijgt er nu de nick SysRq bij de userbase merge?

-

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hij is bijna twee jaar eerder geregistreerd dan jij, dus wanneer jullie allebei je voorkeur voor die nick uitspreken zal hij hem krijgen.

Professioneel Hyves-weigeraar