Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 13:32:
ja sorry, ik heb de replys op mijn vorige vraag niet gelezen, met de reden dat ik die niet meer kan vinden. Zo moeilijk kan het toch niet zijn neem ik aan?! want zo wel dan is dit de eerste en de latste keer dat ik hulp probeer te vinden op deze manier.
maar voor de rest toch bedankt voor de replys.
Sorry dat ik misschien olie op het vuur gooi, maar ik moet het even kwijt...
We zijn geen helpdesk, om je met je vraag een hapklaar antwoord te geven... Dit is Gathering of
Tweakers... Mensen die dus toch al wel wat enige (zelf)kennis hebben over dingen omtrent computers en andere leuk digitaal speelgoed...
Zodoende wordt er dus hier wel het een en ander van je verwacht: een wat hoger niveau, dan op een forum zoals bijvoorbeeld beginnersweb is of iets dergelijks...
Als ik eerlijk ben, vind ik dit ook niet echt een nette reply, want hij had het immers ook anders (op een vriendelijkere manier) kunnen zeggen, waardoor het sfeertje die er nú is, niet had geweest...
Maar om antwoord te geven op je vraag...
Ja, het zou kunnen, maar echt OS afhankelijk is dat niet, zou dan eerder door je voeding komen... Misschien dat je door middel van een instelling in het BIOS het uit kan zetten... APM (Advanced Power Management) heet het geloof ik...