WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.
Toon posts:

Printen uit verschillende lades Word 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een document gemaakt bestaat uit 25 brieven van elk 3 A4-tjes. Het 1e A4tje wil ik vanuit de HP 4200 vanuit lade 2 printen. De andere 2 A4tjes wil ik uit lade 3 printen.
Het gaat om een document dat is samengevoegd met een adresbestand. Als ik de instellingen van de printer (vanuit "Afdrukken") zo zet dat de 1e pagina op lade 2 staat en de overige pagina's op lade 3, dan print hij alleen de 1e pagina van het hele document op lade 2 en de rest (74 pagina's) op lade 3....wat doe ik verkeerd????

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

dat ligt eraan of de printer dat wel toestaat en of je de juiste drivers gebruikt (ik ga er maar vanuit van wel)
Ik heb het ding even opgezocht, het is vlgs. mij niet een die printen uit verschillende lades leuk vindt, zelf hebben wij een aantal HP 4000 en HP 4100 staan, die vinden dat ook niet leuk.

Aangezien het er maar 25 brieven zijn, waarom print je ze dan niet gewoon even met de hand, is zo gebeurd :)

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

Verwijderd

Ik heb hier even geen word om het helemaal uit te zoeken. Maar je moet in het samenvoeg document met secties (sectieeinden) werken. Je kan dan iedere sectie naar een eigen bak laten printen.
Als je dan samenvoegt zal het goed moeten gaan.

Als ik het wat preciezer moet uitzoeken laat je het maar weten dan zal ik dat vanmiddag even doen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het ging om een voorbeeld document van 25. Het gaat uiteindelijk om 5 a 600 brieven....die sectieuiteinden ga ik even proberen.

• NijntjeRocks

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

5/600?? zou je dat niet uitbesteden, zoveel kost dat niet in vergelijking tot de kosten die je zelf maakt op je laserjetje

Verwijderd

Topicstarter
hm...lukt me niet blijkbaar. Welke sectie-einden zou ik moeten gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
NijntjeRocks schreef op 10 mei 2004 @ 12:44:
5/600?? zou je dat niet uitbesteden, zoveel kost dat niet in vergelijking tot de kosten die je zelf maakt op je laserjetje
Je hebt gelijk, maar ik moet t vandaag klaar hebben....last minute actie van een collega ;)

Verwijderd

Ga in je document staan en druk op Ctrl-Home om echt helemaal boven in te komen. Voeg voor de zekerheid een Sectie-einde in van het type Doorlopend. Selecteer nu het menu item Pagina-instelling in het menu Bestand. Kies hierin voor het tabblad Papierinvoer waar je aangeeft dat alle bladen vanuit lade 2 moeten komen.
Vervolgens ga je onderaan blad 1 staan en voeg je een sectie-einde in van het type Volgende-pagina (hierdoor krijg je een nieuwe sectie die begint op een nieuwe pagina).
Ga nu boven in deze nieuwe sectie staan en geef aan dat de volgende bladen uit bak 3 moeten komen.
Nu zou het moeten werken.

Ik heb hier momenteel alleen Office 97nl :'( dus of alles bij jou het dezelfde heet weet ik niet maar daar kom je vast wel uit.

• NijntjeRocks

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 12:45:
Je hebt gelijk, maar ik moet t vandaag klaar hebben....last minute actie van een collega ;)
Nou en? dat is juist de kracht van een repro, onze repro doet dat in een half uurtje inclusief insteken in enveloppe (evt. gebrocheerd) en biedt het ook nog eens aan bij de post voor verzending, hoef je niks meer te doen en de kwaliteit is beter dan een laserjet en jij bent van alle ellende af ;)

Maar ik ben benieuwd naar het verhaal van ikkehier heb er nog nooit van gehoord, ben ook benieuwd of jou printer dat wil

Verwijderd

Topicstarter
Klasse! t werkt! bedankt!

Verwijderd

Geen dank en veel succes ermee. :*)
Pagina: 1