Toon posts:

draadloos thuis netwerk via Linksys WAG54G

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voordat ik deze Linksys Wireless-G ADSL Gateway WAG54G (http://www.linksys.com/pr...?grid=33&scid=35&prid=590) bestel, toch nog ff hier checken of dit de beste kueze is in mijn situatie:

wil draadloos thuis netwerk voor data verkeer en snel internet, heb laptop met wifi en een desktop pc (zijn niet verbonden via netwerk). Internet via ADSL Speedtouch modem (USB). Wil geen draden meer in huis lopen en wil via meerder compu's op internet zonder een normale compu als gateway.

Na mijn 'research' kom ik bij deze linksys keuze (150 euro-tjes). Jullie nog andere suggesties?

Verwijderd

Ik heb in het algemeen goede ervaring met Linksys en ik denk dat je met dit apparaat aardig uit de voeten moet kunnen met wat jij precies wil.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 18:28

Korakal

Up up up!

crz_06, ik vind dit eigenlijk een overbodig topic... als je voldoende research hebt gedaan had je zelf ook wel de conclusie kunnen trekken of het apparaat aan je eisen voldoet of niet.
Gewoon mbv de search/google/etc kijken naar ervaringen met dit apparaat; als het negatief zou zijn kwam je het vanzelf wel tegen.
OT: Vergelijk ook de WAP54G, prima apparaat.

Magoed, ik sluit je topic om eerder genoemde reden.

Dit topic is gesloten.