Zoals iedereen heb ik ook een pagina waar je op kunt inloggen.
Hiervoor gebruik ik sessies.
Mijn index.php bestaat uit 3 frames. Ook erg standaard:
-een banner (boven)
-een menu (links)
-een main (rechts)
Men kan inloggen de menu frame. Ik heb daar een form staan die veranderd in een menulijst als je ingelogd bent (controlle met sessies).
Dit gaat ook allemaal goed.
Als ik dan in het menulijst op een link klik komt ook netjes inde main de info te staan.
Als ik op de menulijst op 'logout' klik, krijg je weer het from te zien in het menu gedeelte.
Maar ik wil ook graag dat de main pagina weer gerefreshed wordt. Want hier blijft gewoon de info staat die je alleen mag zien als je ingelogd ben. Als je verder klik in de main pagina dan pas checkt ie weer op de session.
Dus maw, alle pagina's refreshen als ik op logout klik....
logout.php
Hiervoor gebruik ik sessies.
Mijn index.php bestaat uit 3 frames. Ook erg standaard:
-een banner (boven)
-een menu (links)
-een main (rechts)
Men kan inloggen de menu frame. Ik heb daar een form staan die veranderd in een menulijst als je ingelogd bent (controlle met sessies).
Dit gaat ook allemaal goed.
Als ik dan in het menulijst op een link klik komt ook netjes inde main de info te staan.
Als ik op de menulijst op 'logout' klik, krijg je weer het from te zien in het menu gedeelte.
Maar ik wil ook graag dat de main pagina weer gerefreshed wordt. Want hier blijft gewoon de info staat die je alleen mag zien als je ingelogd ben. Als je verder klik in de main pagina dan pas checkt ie weer op de session.
Dus maw, alle pagina's refreshen als ik op logout klik....
logout.php
PHP:
1
2
3
4
5
| <?php session_start(); session_destroy(); header("location: menu.php"); ?> |