[outlook 2000] kalender weg bij agenda

Pagina: 1
Acties:

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:17

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Normaal zit er bij outlook, als je op agenda klikt, links boven in beeld een kalendertje. Daar kun je snel naar de volgende maand springen, of naar een bepaalde datum etc.

Maar nu is bij mijn neef dit kalendertje weg. Ik heb vanalles geprobeerd om 't terug te krijgen, maar dat is me niet gelukt.
Dus ik denk, ik kijk thuis wel even, hoe het bij mij ingesteld staat.
maar hier werkt het gewoon, en krijg ik hem juist met geen mogelijkheid weg :)

Weet iemand hoe ik 't kalendertje bij hem kan terug halen?

tjah..

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

probeer eens het kleine grijze vertikale streepje rechts te slepen naar links (kalender staat aan de rechterkant). waarschijnluijk heeft hij per ongeluk deze gesleept zodat hij onzichtbaar is.

Verwijderd

Waarschijnlijk is hij gewoon 'weggeschoven' en heb je hem dus wel aanstaan. Als je naar je Calendar gaat (ja, ik heb een Engelse versie) dan krijg je een lijst met tijdstippen waar je afspraken etc staan. Hiernaast is een kolom waar je kalendertje normaal staat. Als deze kolom er niet is, moet je met je muis de balk rechts van je afspraken kunnen verschuiven zodat de kolom weer zichtbaar wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 10:48:
Waarschijnlijk is hij gewoon 'weggeschoven' en heb je hem dus wel aanstaan. Als je naar je Calendar gaat (ja, ik heb een Engelse versie) dan krijg je een lijst met tijdstippen waar je afspraken etc staan. Hiernaast is een kolom waar je kalendertje normaal staat. Als deze kolom er niet is, moet je met je muis de balk rechts van je afspraken kunnen verschuiven zodat de kolom weer zichtbaar wordt.
edit
te laat :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
"van alles geprobeerd", kan je dat even specificeren voordat wij allemaal mogelijke oplossingen geven die je al geporbeerd hebt?

Verder werkt een reïnstall in dit soort gevallen meestal wel. Even de databasefiles ergens anders neerzetten, uninstallen, en weer reïnstallen, vervolgens databasefiles terug kopiëren.

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:17

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 10:48:
dit was het inderdaad.
Maar bij hem stond de kalender eerst links boven (en bij mij trouwens ook).
Dus boven de map met folders, zoals inbox etc..
Maargoed, nu is hij in ieder geval rechts terecht gekomen, heeft hij hem weer!
Bedankt!

tjah..

Pagina: 1