Toon posts:

[IE] Flickering Flash Animaties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier hetvolgende systeem:

P4 2,8
512 Ram
Asus P4P800 moederbord
Asus ATI Radeon 9200SE 64 mb
80 GB Maxtor

En als besturingssysteem: Windows NT4.0 Met alle updates
even geen gezeur over het OS, hier kan even niks aan gedaan worden

Nu heb ik dus hetvolgende probleem:

Indien ik naar een pagina met een flash animatie ga(Meestal knoppenmenu's van flash die bewegen) begint de hele webpagina te flitsen, en strepen te vertonen.

Als ik Windows XP installeer, is het probleem verholpen, maar dit kan dus niet wegens omstandigheden

dingen die ik heb geprobeerd:
-Xp installatie(werkt dus)
-Oudere Flash geinstalleerd
-Nieuwe flash geinstalleerd
-Andere grafische kaart
-Kale installatie van NT4
- Volledig geinstalleerde NT4

en totnutoe nog steeds geen goedwerkende combinatie met NT4, iemand een oplossing?

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
Welke browser(versie) heb je? Updaten?

Verwijderd

Topicstarter
Canard schreef op 10 mei 2004 @ 10:38:
Welke browser(versie) heb je? Updaten?
Ik draai IE6, volledig geupdate zoals in de OP geschreven

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 10:40:
[...]

Ik draai IE6, volledig geupdate zoals in de OP geschreven
Probeer eens FireFox, dan weet je of het porbleem een browserprobleem of een algemeen NT probleem is. De flash plugin van FireFox is namelijk ook iets anders dan die van IE.

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 10 mei 2004 @ 10:41:
[...]

Probeer eens FireFox, dan weet je of het porbleem een browserprobleem of een algemeen NT probleem is. De flash plugin van FireFox is namelijk ook iets anders dan die van IE.
ga ik nu doen

Verwijderd

Topicstarter
Firefox lost het probleem op, wat is de volgende stap?

• sdomburg
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 11:04:
[...]

Firefox lost het probleem op, wat is de volgende stap?
FireFox gebruiken :+

Probeer Flash plugin te uninstallen, IE 6 te reïnstallen en vervolgens Flash player weer te installen.

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 10 mei 2004 @ 11:08:
[...]

FireFox gebruiken :+

Probeer Flash plugin te uninstallen, IE 6 te reïnstallen en vervolgens Flash player weer te installen.
Firefox gebruiken is net als Windows XP geen optie helaas :(

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:02
tja, als alles behalve je huidige configuratie "geen optie is" zul je er misschien mee "moeten leren leven"...

Probeer eens te spelen met drivers van je vga kaart.. nieuwe/oude/ etc :P

edit:
ennneh. hoezo is firefox gebruiken geen optie? je kan toch gewoon 2 browsers naast elkaar draaien?

[ Voor 29% gewijzigd door SyS_ErroR op 10-05-2004 11:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op 10 mei 2004 @ 11:18:
tja, als alles behalve je huidige configuratie "geen optie is" zul je er misschien mee "moeten leren leven"...

edit:
ennneh. hoezo is firefox gebruiken geen optie? je kan toch gewoon 2 browsers naast elkaar draaien?
been there, done that :P

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Flash problemen horen niet in WOS, maar in SA

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op 10 mei 2004 @ 11:18:

edit:
Bedrijfsmatig is 2 browsers gebruiken niet echt een goede oplossing.

sorry voor dubbelpost.

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 10 mei 2004 @ 11:23:
Flash problemen horen niet in WOS, maar in SA

WOS > SA
Dit flash probleem wordt veroorzaakt door windows, dus neem ik aan dat dit wel in WOS kan .

• sdomburg
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 11:24:
[...]

Dit flash probleem wordt veroorzaakt door windows, dus neem ik aan dat dit wel in WOS kan .
Dat wordt hij niet; onder dezelfde Windows icm. FireFox treedt het niet op. Het is dus een IE probleem, dat in SA moet.

Mijn vorige post met "FireFox gebruiken" stond niet voor niets vergezelf van een :+, maw. het was grappig bedoeld. Wat daaronder staat heb je echter blijkbaar over het hoofd gezien, dat is wél serieus :)

Verzoek aan een mod, [IE] in de titel editten :)

[ Voor 7% gewijzigd door sdomburg op 10-05-2004 11:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 10 mei 2004 @ 11:28:
[...]

Dat wordt hij niet; onder dezelfde Windows icm. FireFox treedt het niet op. Het is dus een IE probleem, dat in SA moet.

Mijn vorige post met "FireFox gebruiken" stond niet voor niets vergezelf van een :+, maw. het was grappig bedoeld. Wat daaronder staat heb je echter blijkbaar over het hoofd gezien, dat is wél serieus :)
wat eronder staat hjad ik al geprobeerd, zonder resultaat :(

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:24

Metzie

Nyaano !

heb je al op de macromedia flash supportsite gekeken?
http://www.macromedia.com/support/flash/technotes.html
http://www.macromedia.com...s/documents/playerfaq.htm

[ Voor 25% gewijzigd door Metzie op 10-05-2004 11:35 ]

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar ik krigj geen foutmelding dus ik weet nieteens wat precies het probleem is.

• Shunt
  • Laatst online: 11:00

Shunt

Boe

dit is zeker een ROC of een ander groot bedrijf dat nog leker stug windows NT4 wil blijven gebruiken om dat het goedkoop is.
mijn tip geef alle hoge bazen een PDA met een USB aan sluiting en een camera met USB. die geen van alle op een seriele poort kunnen. dan zal je verbaast zijn hoe snel er op het hele netwerk Windows 2000 of XP mag ;).

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Shunt schreef op 10 mei 2004 @ 11:40:
dit is zeker een ROC of een ander groot bedrijf dat nog leker stug windows NT4 wil blijven gebruiken om dat het goedkoop is.
mijn tip geef alle hoge bazen een PDA met een USB aan sluiting en een camera met USB. die geen van alle op een seriele poort kunnen. dan zal je verbaast zijn hoe snel er op het hele netwerk Windows 2000 of XP mag ;).
die PDA's hebben we al ;) het is een overheidsinstelling

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 11:41:
[...]

die PDA's hebben we al ;) het is een overheidsinstelling
ai nog erger. :+
ik neem aan dat er binnen kort een grote upgrade aan zit te komen.
maar anders zit er denk ik niets anders op dan of er mee leren leven tot dat er een nieuw os komt op het netwerk. of tog toestemming vragen om fire fox de standaard web brouwzer te maken.

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Shunt schreef op 10 mei 2004 @ 11:43:
[...]

ai nog erger. :+
ik neem aan dat er binnen kort een grote upgrade aan zit te komen.
maar anders zit er denk ik niets anders op dan of er mee leren leven tot dat er een nieuw os komt op het netwerk. of tog toestemming vragen om fire fox de standaard web brouwzer te maken.
en toch hadden we graag IE :) :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 11:46 ]

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 11:45:
[...]

het inrichten van de eerste XP pc is reeds al begonnen inderdaad... maar er moet eerst nog een budget gemaakt worden voor XP.
dan denk ik dat het minst stresvolle en makkelijkste is om er even mee te leven tot het klaar is. (is dit een probleem dat alleen op clients die op de server aan gesloten zitten voor komt of ook op pc's die los van het netwerk zitten. (als je novell draait kan er bvb een bepaald element uit geschakeld staan dat flash vloeiend laat lopen.)
offtopic:
ben je de netwerkbeheerder of stagaire ofzo ?
want als je zelf netwerkbeheerder hebt kan je even een acount op de pc aan maken die helemaal vrij is van rechten. dus totaal geen restricties.

[ Voor 17% gewijzigd door Shunt op 10-05-2004 11:49 ]

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Shunt schreef op 10 mei 2004 @ 11:48:
[...]

dan denk ik dat het minst stresvolle en makkelijkste is om er even mee te leven tot het klaar is. (is dit een probleem dat alleen op clients die op de server aan gesloten zitten voor komt of ook op pc's die los van het netwerk zitten. (als je novell draait kan er bvb een bepaald element uit geschakeld staan dat flash vloeiend laat lopen.)
offtopic:
ben je de netwerkbeheerder of stagaire ofzo ?
want als je zelf netwerkbeheerder hebt kan je even een acount op de pc aan maken die helemaal vrij is van rechten. dus totaal geen restricties.
we draaien inderdaad Novell, maar ik heb al een pc ingericht die totaal losstaat van het netwerk en dus ook geen restricties heeft.

Dit probleem komt alleen voor bij de nieuwste lading pc's, op de eerdere clients was dit nog geen probleem

wat is die functie in Novell dat Flash vloeiend laat lopen? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 11:56 ]

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 11:54:
[...]

we draaien inderdaad Novell, maar ik heb al een pc ingericht die totaal losstaat van het netwerk en dus ook geen restricties heeft.

Dit probleem komt alleen voor bij de nieuwste lading pc's, op de eerdere clients was dit nog geen probleem

wat is die functie in Novell dat Flash vloeiend laat lopen? :P
niet zo zeer vloeiend maar eerder gewoon problematish.
mare ik ga denken aan drivers. is het mogelijk dat je een andere videokaart kan gebruiken. denk dan aan een totaal ander merk. want het kan natuurlijk een probleem zijn met de ondersteuning van de NT drivers van ATI.
de ati radeon 9200 drivers bestaan op de ati site niet eens. dus ik ben bang dat je probleem daar zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Shunt op 10-05-2004 13:00 ]

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Shunt schreef op 10 mei 2004 @ 12:59:
[...]

niet zo zeer vloeiend maar eerder gewoon problematish.
mare ik ga denken aan drivers. is het mogelijk dat je een andere videokaart kan gebruiken. denk dan aan een totaal ander merk. want het kan natuurlijk een probleem zijn met de ondersteuning van de NT drivers van ATI.
de ati radeon 9200 drivers bestaan op de ati site niet eens. dus ik ben bang dat je probleem daar zit.
Een Geforce 2 MX en een Gforce FX 5600 werken ook niet :/

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 13:21:
[...]

Een Geforce 2 MX en een Gforce FX 5600 werken ook niet :/
maar al deze kaartjes werken wel in andere pc's onder nt en flash ??
dan ga ik namelijk denken aan chipset drivers. probeer eens een filmpje af te draaien.

Game PC

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kunnen we een beetje proberen de TS op weg te helpen? Als het normaal wel werkt hoort het nu ook te werken. Dat het NT4 is of IE maakt allemaal niets uit; want dit hoort gewoon te werken :)

En meteen maar even IE in de titel gevrot. Zoals al terecht werd opgemerkt; IE != Windows :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1