RE: Migratie (blocked)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• nielsvd
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-01 15:44
Ja euh .. we zijn hier geen helpdesk ofzo hoor.
Je geeft alleen maar aan wat je hebt gedaan, en wat daar het gevolg van was. Verder niets.
Ik stel voor dat je eerst eens zelf het e.e.a. opzoekt op de support site van microsoft.
Graag wil ik hierop toch nog even reageren. Ik heb een probleem en wil graag ik contact komen met mensen die wellicht ervaring hebben op dit gebied. Een forum is tenslotte bedoeld om met elkaar te discusseren en elkaar te helpen. Ik ben al maanden bezig geweest met het doorworstelen van handleidingen e.d. Ook in een testopstelling alles getest. Kom er niet uit. Vraag in dit forum of iemand wellicht suggesties heeft en dan krijg ik zo'n reactie en wordt de post gelocked. Ik hoop dat dit de volgende keer anders kan en zou alsnog graag mensen de mogelijkheid geven op die post te reageren.

Niels

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Koffie schreef op 09 mei 2004 @ 15:54:
[...]

Ja euh .. we zijn hier geen helpdesk ofzo hoor.
Je geeft alleen maar aan wat je hebt gedaan, en wat daar het gevolg van was. Verder niets.
Ik stel voor dat je eerst eens zelf het e.e.a. opzoekt op de support site van microsoft.
Dat is toch heel duidelijk. Wij willen je best helpen, maar dan moet je er zelf ook wat voor doen. Als je het stuk dat je hierboven hebt geschreven nou ook meteen in de startpost hebt gegooid, dan was het ook al een stuk duidelijker.

Nu missen we jouw onderwerp van dit topic. Ik kan zo niet zien waar je het overhebt. Dan moet ik eerst je history gaan inkijken, en dat is natuurlijk niet handig ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees de sticky bovenaan in Lieve Adjes :)

Dit topic is gesloten.