Wat is er nou mis om een korte vraag te stellen over iets.
Ookal is het oud topic, wat kan mij dat verrotten.
Moet ik soms weer een nieuw topic gaan aanmaken.
Als voorbeeld de SIS chip gezeik post.
Ik ga toch niet iemand bellen of het echt wel zo is, en ik kan het toch wel even vragen voor de zekerheid. Daar is dit forum toch voor, maar nee iedereen moet L33T zijn.
Vroeger had je dit echt niet, en geloof me ik was er al bijna vanaf het begin erbij, onder een andere nick.
En dan kan je wel zeggen, ga dan lekker naar een ander forum.
Maar dan zeg ik op mijn beurt. Modjes get a life en ga eens wat anders doen.
Ga vissen, neem een vriendin, ontmoet mensen, ga wandelen, laat je huid eens wat bruiner worden.
Kortom, dit wilde ik even kwijt
Martijn
P.S.
Ga nou niet zitten zeiken over dat ik de "mail de moderator" functie moet gebruiken of dat ik mijn naam erbij zet. Want daar wordt het verhaal heus niet onoverzichterlijk door. Ik zou zeggen doe eens wat aan de mensen die de "quote" button zo leuk vinden.
Ookal is het oud topic, wat kan mij dat verrotten.
Moet ik soms weer een nieuw topic gaan aanmaken.
Als voorbeeld de SIS chip gezeik post.
Ik ga toch niet iemand bellen of het echt wel zo is, en ik kan het toch wel even vragen voor de zekerheid. Daar is dit forum toch voor, maar nee iedereen moet L33T zijn.
Vroeger had je dit echt niet, en geloof me ik was er al bijna vanaf het begin erbij, onder een andere nick.
En dan kan je wel zeggen, ga dan lekker naar een ander forum.
Maar dan zeg ik op mijn beurt. Modjes get a life en ga eens wat anders doen.
Ga vissen, neem een vriendin, ontmoet mensen, ga wandelen, laat je huid eens wat bruiner worden.
Kortom, dit wilde ik even kwijt
Martijn
P.S.
Ga nou niet zitten zeiken over dat ik de "mail de moderator" functie moet gebruiken of dat ik mijn naam erbij zet. Want daar wordt het verhaal heus niet onoverzichterlijk door. Ik zou zeggen doe eens wat aan de mensen die de "quote" button zo leuk vinden.