Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug][templ] Icoon TS onjuist weergegeven in Mozilla

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-11 15:19

ericding

Altijd de eerste.

Topicstarter
Ik heb een beetje vreemd probleem: de icoontjes die boven de posts van een TS staan hier op het forum doen het niet. In plaats van het gezichtje met het pijltje (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/offline_ts.gif) krijg ik het volgende icoontje te zien: Afbeeldingslocatie: http://www.ericding.nl/offline.gif. Dit is ook zo voor de blauwe (online) versie van deze icoontjes.

Als ik in de broncode van de pagina kijk dan zie ik ook offline.gif staan, niet offline_ts.gif.
Dit probleem speelt alleen in Mozilla 1.6, als ik de pagina bekijk in IE 6 dan ziet het er wel goed uit. Een CTRL-F5 wil dit probleem ook niet oplossen (evenals de browser cache leeggooien in de settings).

Als het aan één van mijn eigen instellingen ligt, dan zou ik in ieder geval niet weten welke (ofwel: als iemand het wel weet... :) ). Oh ja: mijn OS is Win XP Pro SP1.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Accepteer je JavaScript?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik weet de fijne details er niet van, maar 't lijkt wel (of t is zo :+) dat er eerst offline.gif staat en vervolgens via een JScriptje er een offline_ts.gif van gemaakt wordt.

Ik zie met Firefox echter ook wel eens dat uitgerekte icoontje, alleen veranderd ie meteen door in een goeie bij mij.

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-11 15:19

ericding

Altijd de eerste.

Topicstarter
Harm schreef op 09 mei 2004 @ 23:48:
Accepteer je JavaScript?
Volgens mij wel. Niet dus.
Laat maar, inderdaad helpt het als ik javascriptjes de bevoegdheid geef om afbeeldingen te veranderen...
:X

[ Voor 112% gewijzigd door ericding op 09-05-2004 23:53 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

het is in mozilla mogelijk om het veranderen van plaatjes te blokken:

edit->preferences->advanced->scripts&plugins->"change images"

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kijk dat eens na dan. Want het gedrag dat [rml]Osiris in "[ Bug][ templ] Icoon TS onjuist weergegeve..."[/rml] beschrijft is volgens mij zoals het uitgevoerd wordt in deze templates.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:16

crisp

Devver

Pixelated

De plaatjes worden idd door JS gewijzigd; daarbij wordt ook de width van het plaatje aangepast. Als je het 1e blokkeerd, en het 2e niet dan krijg je dus een uitgerekt offline.gif'je ;)

kortom: not a bug :)

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 09-05-2004 23:58 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.