Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logo + neon licht

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Nu ben ik van plan in mijn kast een logo te maken (eruit frezen, zagen). Maar nu wil ik hier graag ook blauw neonlicht uit laten schijnen of laten branden op de achtergrond. Is het inbouwen van zo'n licht en zeer technische handeling of valt dit nog wel mee? ik kan nergens een echt duidelijke simpele uitleg geven over in het inbouwen van zo'n soort licht. Zou iemand van jullie mij een simpele uitleg kunnen geven, van wat heb ik nodig? Wat moet ik precies doen, en waar moet ik goed op letten? :$

Bij voorbaat dank

Nils

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 22:24:
Hey,

Nu ben ik van plan in mijn kast een logo te maken (eruit frezen, zagen). Maar nu wil ik hier graag ook blauw neonlicht uit laten schijnen of laten branden op de achtergrond. Is het inbouwen van zo'n licht en zeer technische handeling of valt dit nog wel mee? ik kan nergens een echt duidelijke simpele uitleg geven over in het inbouwen van zo'n soort licht. Zou iemand van jullie mij een simpele uitleg kunnen geven, van wat heb ik nodig? Wat moet ik precies doen, en waar moet ik goed op letten? :$

Bij voorbaat dank

Nils
nee dit is niet moeilijk.koop gewoon een neon licht voor in je pc en sluit het aan op je voeding via de stekker.meer is het niet

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je een standaard CCFL koopt dan kun je hem heel makkelijk aan een molexje hangen en gewoon de aansluitingen in elkaar klikken. Dus moeilijk is het totaal niet.

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-11 21:05
yup heb bij alternate vorige week ook een ccfl kit gehaald zit gewoon alles in.. 2 ccfl's die je met klitteband gewoon vast hangt in je kast.. en zit een soort van voedingkje bij ( inverter ) waar je 2 ccfl's ( de lampen dus ) op kan aansluiten. en een aan en uit knop. heel simpel zelfs ik kon het ;)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt mensen :) hey killer dat pakket had dat nog een speciaal typenr. of naam? dat lijkt mij ook wel handig zo'n setje :)... trouwens die cd drives van je zijn echt cool, heb je gewoon zo'n bracket op het frontje van de cd speler gelijmt of? Ik d8 altijd frontje eraf en bracket erop lijmen... of heb ik dat verkeerd? iig bedankt voor de info ;)

Nils

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zie DANNY88's reply :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.