Ik zit nu al een tijdje in het forum te lezen en ben er dus in geslaagd om men duron 800@1000 te krijgen.
Ik zie nu in dit topic :Voor de mensen die er nog niet op staan! heel veel anderen staan met dezelfde processor en het zelfde mobo (Abit KT7-raid)
Deze heeft dezelfde muliplier en FSB als ik ingesteld:
Ik heb een normale CoolerMaster (tot 1,2Ghz), hoe kan het dan dat iemand met een lager voltage een hogere CPU-temp heeft
Deel twee van de vraag : heeft het voor mij nut om zonder een voltage-mod een betere koeler aan te schaffen zodat de multiplier naar 10,5 of 11 kan
Ik zie nu in dit topic :Voor de mensen die er nog niet op staan! heel veel anderen staan met dezelfde processor en het zelfde mobo (Abit KT7-raid)
Deze heeft dezelfde muliplier en FSB als ik ingesteld:
Mijn voltage is ingesteld op 1,85V en is nu 47 graden met koetje (laagste stressed 43).CPU type,snelheid ------- : Duron 800@1000
Moederbord -------------- :Abit KT-7 Raid
Multiplier -------------- :10
FSB --------------------- :100
Voltage ----------------- :1,775 Volt
Cooling ----------------- :Chrome Orb
Temp stressed ----------- :60-62 graden
Overige opmerking ------- :Asus V3800 U,Ibm dtla 30gb
Ik heb een normale CoolerMaster (tot 1,2Ghz), hoe kan het dan dat iemand met een lager voltage een hogere CPU-temp heeft
Deel twee van de vraag : heeft het voor mij nut om zonder een voltage-mod een betere koeler aan te schaffen zodat de multiplier naar 10,5 of 11 kan
One of the animals has left its cage today.