Toon posts:

cheating en bots unreal tournament

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag hadden we een 2 v 2 ctf. echter wordt er teveel geraakt door hun overdreven veel monsterkills enzo. Oftwel er wordt een bot gebruikt. Mijn vraag is dus ook weet iemand een progie wat je op je server kan zetten die een bot van de tegen partij opmerkt een aangeeft?

sommige zullen wel denken jullie zijn slecht maar hier werd overduidelijk gebruik gemaakt van een bot. weet iemand het graag melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als zulke programma's er zijn (en ze zijn ook foutloos) stonden ze waarschijnlijk wel op iedere server :+
Maar ehm, voor CS had je vroeger Cheating Death en zo, werkt niet helemaal perfect maar komen wel in de richting, ik dacht dat CD ook voor andere spellen was, dus misschien ook UT? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Even googlen op unreal en anti cheat, en al snel heb je twee namen: "CSHP and UT Pure".

De rest kun je zelf wel denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 17:03
UT Pure 7c in combinatie met ASH 4.0 zou voldoende moeten kunnen afdekken. Je kan de configfile van ASH 4 continue aanpassen en updaten zodat je altijd bestand bent tegen recente cheats. Verder zou ik de search gebruiken; ongetwijfeld kom je dan zelfs hier op tweakers op goede resultaten.

ps.
Ben overigens wel benieuwd of de tegenstander een clan was en zoja welke ;)

[ Voor 18% gewijzigd door ravenger op 09-05-2004 23:31 ]