Op mijn FTP server die Windows 2003 draait, heb ik ook de Streaming Media server aangezet om de muziek die naar mij geupload wordt te streamen over mijn thuisnetwerk. Het streamen op zich lukt perfect en werkt ook gewoon, alleen het wil niet helemaal lukken met de playlist.
Ik wil namelijk het volgende:
-Een playlist die gewoon kan shufflen (dus niet in de playlist een dir zetten, het moeten allemaal losse nummers zijn. anders werkt het niet goed, dat heb ik al geprobeerd)
-Hij moet bij elke boot opnieuw alle nummers in de playlist zetten zodat ik hem niet handmatig hoef te updaten. (geen zin om alles uit te leggen maar het komt er op neer dat hij 's avonds laat uit gaat en 's morgens weer aan)
Zit deze functie erin of moet ik dat met een zelfgemaakt scriptje doen?
als jullie verder nog iets willen weten van instellingen ofzo, just ask
Ik wil namelijk het volgende:
-Een playlist die gewoon kan shufflen (dus niet in de playlist een dir zetten, het moeten allemaal losse nummers zijn. anders werkt het niet goed, dat heb ik al geprobeerd)
-Hij moet bij elke boot opnieuw alle nummers in de playlist zetten zodat ik hem niet handmatig hoef te updaten. (geen zin om alles uit te leggen maar het komt er op neer dat hij 's avonds laat uit gaat en 's morgens weer aan)
Zit deze functie erin of moet ik dat met een zelfgemaakt scriptje doen?
als jullie verder nog iets willen weten van instellingen ofzo, just ask
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*