Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ATX >>> AT???

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben hier nieuw, en ik had 1 (Voor mij belangrijke) vraag... Ik heb boven van het zolder een AT kast gevonden van een 386 jaja, haast een klassieker.. nou ben ik van plan deze kast te gaan modden, maar ik zou graag willen weten of ik deze kast zo om zou kunnen bouwen, zodat er een ATX moederbord ik kan. Ik heb hier geen ervaring mee, misschien dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft? :O

Mvg,

Nils

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:51

iMars

Full time prutser

kijken of de atx bord erin past, zo ja, kijken of er een atx voeding inpast (vast wel) ;)
suc6

Koop hier mijn P1 reader :)

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:01
Ik denk dat het een beter idee is om een goedkope atx kast te kopen omdat hij waarschijnlijk te klein is om een full size atx bord in te plaatsen (zo eentje met 5 of 6 pci sloten) maar in ieder geval suc6 ermee :)

Verwijderd

en je hoeft hier niet te groeten onder je post ;)

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:43

Exigence

dnkroz

Als het er in past dan past het :P Dan moet je alleen wel de backplate veranderen en nieuwe gaten tappen voor de afstandsbusjes.

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
Volgens mij zitten de 'gaten' op het moederbord op een andere positie.

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 15:14
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 20:32:
en je hoeft hier niet te groeten onder je post ;)
Waarom moeten mensen zich hier altijd druk om maken!??! Als je je hier aan irriteert lees het topic dan niet . Gaat iig niet de wannabee mod uithangen. Als iemand dat nou wil is er niets mis mee. Als dit maar niet tig keer in 1 topic gebeurd Er niets mis mee in een startpost (vind ik). Laat dit toch over aan de mods.

* No flame intended. maar ik zie het zoowvaak dat ik er wat van wil zeggen. Kan best opluchtend zijn. Niets tegen de persoon hoor .

ontopic : Je zult moeten gaan zagen voor het mobo. De voeding zal wel passen =)

[ Voor 9% gewijzigd door Pakjebakmeel op 09-05-2004 20:42 ]

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:43

Exigence

dnkroz

barto018 schreef op 09 mei 2004 @ 20:34:
Volgens mij zitten de 'gaten' op het moederbord op een andere positie.
Dat zeg ik toch :P Nieuwe gaten in de moederbord-tray tappen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Exigence op 09-05-2004 20:39 ]

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
Exigence schreef op 09 mei 2004 @ 20:38:
[...]

Dat zeg ik toch :P Nieuwe gaten in de moederbord-tray tappen :)
Ja, maar jammer genoeg zie ik niet wat er gepost wordt als ik toevallig aan het replien ben. Eigenlijk zou iedereen geblokkeerd moeten worden totdat de persoon gepost heeft of er een timeout is opgetreden na een bepaalde idle time :+

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Houd er ook rekening mee dat je geen powerknop hebt omdat die aan de voeding zit bij AT en bij ATX gaat het via het mobo. Desnoods kun je de reset knop pakken, dat werkt ook :)

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:01
barto018 schreef op 09 mei 2004 @ 20:44:
[...]

Ja, maar jammer genoeg zie ik niet wat er gepost wordt als ik toevallig aan het replien ben. Eigenlijk zou iedereen geblokkeerd moeten worden totdat de persoon gepost heeft of er een timeout is opgetreden na een bepaalde idle time :+
offtopic:
Dan loopt alles toch dicht en vast dat werkt helemaal niet. Handig zou zijn als je je eigen post kon verwijderen als jij dat nodig acht.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt alvast voor de info, het is trouwens een desktop model en hij is 40 X 46 cm. het moederbord ligt er nu plat onderin... ik heb deze kast gewoon gevonden en ik d8 hey... misschien dat ik hier mijn 1e mod op zou kunnen toepassen.

Nils

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Nils/Praatjesmaker: lees a.u.b. de algemene FAQ eens door (staat bovenaan elke pagina). Het is niet de bedoeling dat je topics opent voor zaken die je zelf met een klein beetje moeite kunt vinden. Ook zou het fijn zijn als je hoofdletters gebruikt en niet onder elke post je naam zet. (Dat kun je eventueel met een signature (zie "MyReact/Profile") doen).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.