Weet iemand hoe ik met windows XP de taakbalk kan uitschakelen. Niet zomaar verbergen, maar gewoon helemaal weg.
Bvd,
Bvd,
Stomme vraag misschien, maarre: waarom?Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 20:25:
Weet iemand hoe ik met windows XP de taakbalk kan uitschakelen. Niet zomaar verbergen, maar gewoon helemaal weg.
Bvd,
Ik heb een object bar gedownload die bovenaan mn scherm hangt waar alles al in staat. Dus het staat mooier als er helemaal geen startbalk meer is.
Mmm, okayVerwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 20:27:
[...]
Ik heb een object bar gedownload die bovenaan mn scherm hangt waar alles al in staat. Dus het staat mooier als er helemaal geen startbalk meer is.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
[ Voor 50% gewijzigd door LifeTecH op 09-05-2004 21:23 ]
1
| shell=explorer.exe |
[search=windows xp shell]henkleerssen schreef op 01 februari 2004 @ 16:34:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\shell ... explorer.exe vervangen.. klaar!
[ Voor 49% gewijzigd door Glashelder op 09-05-2004 21:34 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Hoe heb je het gedaan?Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 23:10:
Ok het is gelukt de startbalk te laten verdwijnen, zelfs het kleine streepje.
Nu heb ik nog een programma nodig die me de systray laat zien. Want deze staat er niet meer in.
Iemand een idee?
[ Voor 99% gewijzigd door Zerora op 09-05-2004 23:23 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dit topic is gesloten.
![]()