Toon posts:

DVD + CSS Beveiling + DVDShrink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een 4 tal verschillende DVD's verkloot bij het kopieren van Matrix Revolutions.

Ik gebruik: DVDShrink, een NEC ND-2500 writer en Nero om de DVD's te bakken.
Beneden staat bij mij een JVC stand-alone DVD speler. Ik heb al wat vob's kunnen branden van andere films op DVD wat goed werkt (ook in mijn JVC).

Het copy ban de Matrix speelt overal af, alleen niet in mijn JVC
Ik heb alleen de main-title met DVD-shrink geselecteerd en de NL subtitles.

Kan iemand mij mee helpen ???

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45

voodooless

Sound is no voodoo!

Misschien verkeerde media? - i.p.v + of andersom :?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb een 4-tal DVD+R's gebruikt, die ik normaal ook altijd gebruik

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-02 15:01

4POX

Everybody is wired

het advies wat op veel site wordt gegeven is de film eerst in powerdvd/windvd te spelen voordat je hem ript. dan worden er bepaalde beveiligingen in de dvd speler geactiveerd voor die schijf.. Ben alleen bang dat mijn antwoord niet veel gaat helpen. Misschien een nieuwe shrink proberen

AKA Rinkel weblog

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

GaMeOvEr

Is een hork.

Rippen met DVD-Decrypter, gaat altijd goed. :) Ik heb hem zelf geript met DVD-Decrypter en gefikt met CloneDVD, dat is mijn standaard recept. Ik gebruik Shrink ook wel, maar alleen om mijn geripte files te bekijken, hoe groot ze zijn enzo.

Ik heb al met meerdere rippers gewerkt, maar DVD-Decrypter deed (doet ;) ) het altijd het beste. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Okay thnx for the tip GameOver.. ben al aan het proberen ...
Maakt niet uit dat ik hem met Nero bak neem ik aan ?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

GaMeOvEr

Is een hork.

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 21:03:
Ik gebruik zelf altijd CloneDVD omdat ik vind dat die het "meest compatibel" formaat uitpoept, qua compatibiliteit met stand-alone's. Tevens vind ik de selectie interface van wat je wel en niet wil erg prettig. :)

Gaat met Nero op zich ook wel goed, als je hem maar netjes UDF brand. Test het anders eerst ff op een RW'tje. :)

[ Voor 12% gewijzigd door GaMeOvEr op 09-05-2004 21:06 ]

Aannames zijn fataal.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45

voodooless

Sound is no voodoo!

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 21:03:
Gebruik anders een RW voor te testen, vernoei je niet zo veel DVD's

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Nadeel van de RW's .. die kan ik helemaal niet afspelen in mijn JVC, dus die vlieger gaat niet op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu DVD Decrypter gebruikt en ruim 5 Gb aan VOB's ... hoe kan ik er nu voor zorgen dat dit op 1 DVD gaat passen ? (4,7 Gb)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32

Sjaak_Afhaak

Bleh!

kijk hier eens: [rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 2][/rml]

zoals je daar kunt lezen zijn er legio opties :)

Hier staat tekst

Verwijderd

gebruik eens recordnowmax ipv nero ( gewoon data dvd kiezen en mapje maken VIDEO_TS met alle vob en de andere bestandjes en een LEGE map AUDIO_TS

nero brand de dvds met nieuwere UDF versie ofzo en dat vinden sommige dvdpslers niet zo leuk...

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Brand optie 3:
Maak een *.iso met ImgTool en brand die met DVDDecrypter. Duurt iets langer, heeft 4,7 GB meer HDD ruimte nodig, maar geeft nooit fouten...
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 22:17:
Ik heb nu DVD Decrypter gebruikt en ruim 5 Gb aan VOB's ... hoe kan ik er nu voor zorgen dat dit op 1 DVD gaat passen ? (4,7 Gb)
Je had hem eigenlijk naar een *.iso moeten rippen, en die mounten met Deamon Tools of Alcohol 120%. Dan kan je die trancoden met DVDShrink oid.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Eerst moet je de dvd inderdaad rippen met dvd-decrypter, hierna gebruik je dvd-2-one om er een 4.7 gb dvd van te maken. Deze kan je dan zo branden.
Pagina: 1