[BBG] Monitor van high-end gamesysteem

Pagina: 1
Acties:

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
In: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2004

Bij: High-end gamesysteem mei 2004, ter hoogte van de IIyama monitor.
Vandaar dat er wederom wordt gekozen voor een CRT-beeldbuis en dit keer is dat de Iiyama MM904UT Vision Master Pro 455. Dit is de opvolger van de al uitstekend presterende Iiyama MM904UT Vision Master Pro 454
Dit klopt niet. De IIyama 455 is absoluut niet de opvolger van de 454.

De 455 heeft slechts een 96 Khz elektronen kanon en komt dan ook uit de budget serie. De 454 (132 Khz kanon) heeft als type nummer HM903DT en niet MM904UT. De M staat voor medium, de H voor high.

Ik denk dat de 455 monitor dan ook vervangen moet worden voor de 454 omdat je anders een budget monitor koopt bij een prachtig high end systeem :).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Afgesplitst van Spel- en tikfoutjes - deel 4 want het is geen typefout.

[ Voor 53% gewijzigd door Harm op 09-05-2004 20:04 . Reden: BTW ]

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09-2025

SnakeMind

Silence...

het staat er dus nog steeds, terwijl ik het er heel erg mee eens ben dat dit een High end systeem niet waardig is.
Ik denk dat hoe langer dit er blijft staan, meer mensen er misschien op af gaan.
En die komen zeker niet blij thuis... (verwacht ik)

Still Cripple as Hell

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
SnakeMind schreef op 11 mei 2004 @ 12:39:
het staat er dus nog steeds, terwijl ik het er heel erg mee eens ben dat dit een High end systeem niet waardig is.
Ik denk dat hoe langer dit er blijft staan, meer mensen er misschien op af gaan.
En die komen zeker niet blij thuis... (verwacht ik)
Jep inderdaad. Beetje jammer. Misschien moeten we de schrijver persoonlijk even mailen?

• Harm
  • Niet online
Ik heb hem erop aangesproken.

• Jurroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Jurroon

is having fun

Is eindelijk gefixed 8)7.

Had het bericht al wel gezien, maar helaas nog geen tijd gehad om het aan te passen. In ieder geval bedankt voor het melden. Ik heb de tekst aangepast en de monitor laten vervangen door de Syncmaster 957MB, die net iets betere specs heeft dan de Iiyama MM904UT Vision Master Pro 455 en verder ook een beter beeldkwaliteit lijkt te hebben.

Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 16:07

Bosmonster

*zucht*

Budget gamesysteem: Monitor: Philips 109P40 - € 301,-
Highend gamesysteem: Monitor (CRT): Samsung Syncmaster 957MB 19" - € 226,-

Hmm.. dus voor het budget systeem nemen jullie een 19" monitor die bijna 100 euro duurder is dan de 19" monitor voor het high-end systeem :P

• Harm
  • Niet online
Bosmonster schreef op 12 mei 2004 @ 10:15:
Hmm.. dus voor het budget systeem nemen jullie een 19" monitor die bijna 100 euro duurder is dan de 19" monitor voor het high-end systeem :P
Er zitten wel meer van dit soort foutjes in :X . Dat is niet de bedoeling en bij de aankomende BBG's is het de bedoeling dat daar strakker op gelet gaat worden :) .
Pagina: 1