[V&A] een product per categorie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Vandaag heb ik twee videokaarten in V&A gezet. Via een mailtje werd ik er echter opgewezen dat niet mag volgens de voorrwaarden.
Heb dus natuurlijk de voorwaarden gelezen en inderdaad bij artikel 2 staat dit.

Het ontgaat mij echter totaal wat redenatie hierachter is, wat is hier zo fout aan dat dit niet mag?

Het mooie van V&A vind ik namelijk dat er een link gelegd wordt tussen de pricewatch en hetgeen wat je aanbied. Wanneer ik nu twee videokaarten in 1 advertentie zet is dit niet meer mogelijk.

Als laatste vraag, om niet voor een tweede keer in de fout te gaan. Mag ik de advertentie die nu verwijderd is, volgende week (maandag) wel plaatsen.
Of begrijp ik de zin "Eén advertentie per product categorie per persoon per week. " dan nog verkeerd?

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik ga hier even een topic over openen in Frontpage Admin Overleg om dit door te spreken met mijn FP Admin-vriendjes :) . Je hoort er dus nog van.

Over de advertentie die verwijderd is: je mag één advertentie plaatsen per categorie per week. Dus volgende week mag jij de nu verwijderde advertentie opnieuw plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:27
Wat betreft je laatste vraag: met die 'week' worden zeven dagen bedoelt. Dus als je morgen (maandag) opnieuw je advertentie zou plaatsen, dan zal deze om dezelfde reden verwijdert kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Oke, wacht ik nog 7 dagen :)

Misschien wel een idee om dat artikel 2 een keer te herschrijven.
Een zin als "Opsommingen van in de desbetreffende categorie niet relevante artikelen in één advertentie zijn dus niet toegestaan. " is nou niet echt makkelijk leesbaar.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
-Marshal- schreef op 09 mei 2004 @ 22:15:
Misschien wel een idee om dat artikel 2 een keer te herschrijven.
Een zin als "Opsommingen van in de desbetreffende categorie niet relevante artikelen in één advertentie zijn dus niet toegestaan. " is nou niet echt makkelijk leesbaar.
Dat is onder andere waar we in FAO over aan het babbelen zijn gegaan, dus daar zal inderdaad wel wat verandering in gaan komen. Maar hoe en wat is nog niet bekend.