T.net & GoT DB Merg Informatie ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:51
Ik meen me te herinnenren dat de database merge al talloze keren is uitgesteld, maar nu kan ik er ook niet meer over vinden. Waarom duurt het zo lang ? is er stront aan de knikker ? ik ben eigenlijk best benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:18
Ze zijn dus al 11 maanden aan het testen en debuggen, op een implementatietijd van 6 maanden (mits ze daaraan begonnen toen de med geplaatst werd) ;)

Ik gok dat ze pas mergen wanneer de 3e database server er is, omdat de huidige niet stabiel genoeg is :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28
Ach, het COntent Advertising devwerk heeft wat tijd gekost ;) :+. Geen idee verder, zal ACM wijzen op dit topic voor meer info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Is een project dat geregeld uitgesteld is en wordt, mede door de complexiteit en afhankelijkheid van allerlei mensen en zaken.
Dat betekent dus, helaas, niet dat er continue aan gewerkt is of wordt.

En aangezien we er geen enorme haast mee hebben gaan we het nou niet ineens afraffelen. Dit is zo'n project dat "af is als het af is", het komt, maar wanneer kunnen we niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

ACM schreef op 10 mei 2004 @ 13:30:
't Is een project dat geregeld uitgesteld is en wordt, mede door de complexiteit en afhankelijkheid van allerlei mensen en zaken.

En aangezien we er geen enorme haast mee hebben gaan we het nou niet ineens afraffelen. Dit is zo'n project dat "af is als het af is", het komt, maar wanneer kunnen we niet met zekerheid zeggen.
<klootjesvolk vertaling>
we hebben geen flauw idee
</klootjesvolk vertaling>

[ Voor 4% gewijzigd door D2k op 10-05-2004 13:41 ]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ACM schreef op 10 mei 2004 @ 13:30:

Mag ik hier uit opmaken dat het belang van de merge voor T.net dus ook vrij klein is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
D2k schreef op 10 mei 2004 @ 13:40:
[...]

we hebben geen flauw idee
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Er zijn idd belangrijkere dingen, 't is niet nummer een op de prioriteitenlijst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 14:01:
Mag ik hier uit opmaken dat het belang van de merge voor T.net dus ook vrij klein is?
Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 14:01:
[...]

Het belang is eerder dermate groot dat niemand gebaat is bij afraffelen ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

zeef schreef op 10 mei 2004 @ 14:32:
[...]

Zo zou je het ook kunnen zeggen. Er zijn idd belangrijkere dingen, 't is niet nummer een op de prioriteitenlijst. :)
je weet het Zeef, tis geen politiek hier ;) gewoon de dingen bij de naam noemen :P

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ja, maar ik was ondertussen politiek aan het doen, dan zit je er al in als je gaat replyen :P
Pagina: 1