[2K]HD LEEG na checkdisk

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 20:33
Ik kreeg wat fouten op een HD hier (160gig) en stond dat ik maar chkdisk moest doen. Dus ik rebooten en hij ging allemaal 'zwevende bestanden' verwijderen en repareren, ik dacht dat dat wel goed was, nu is windows weer opgestart is er gewoon 100 gig aan films en mp3s en tekeningen weg!! Lekkere chckdisk, hoe kan ik deze data nou terughalen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
probeer het programma get back data eens of easy recovery pro, dit heeft bij mijn schijf een tijdje geleden wonderen verricht :)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 20:33
PilatuS schreef op 09 mei 2004 @ 19:44:
probeer het programma get back data eens of easy recovery pro, dit heeft bij mijn schijf een tijdje geleden wonderen verricht :)
á get data back is vanalles aan het scannen (duurt wel even), maar hoe kan het in hemelsnaam dat er opeens zoiets gebeurd? Hij is best wel nieuw (2 maanden ong), maar het kwam opeens na het uitpakken van een bestand met winrar; "kan x.part48 niet lezen, voer scandisk uit om het bestand te controleren"... Kon daarna geen enkele map openen zonder dit bericht te krijgen, rebooten was geen succes...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hoe het zo kan heb ik geen idee van, misschien een virus :?

bij mij was het probleem dat ie opeens de schijf niet meer herkende, na een reboot zag windows em wel weer maar was alle data weg, gelukkig zijn er programma's zoals get back data en easy recovery pro :)

maar ff op virusssen scannen kan zoizo geen kwaat ik kan je deze scanner wel aanraden ( is snel en gratis wat wil je nog meer :) )

http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Raadpleeg voortaan de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum eer je een topic opent. Dat wordt hier op GoT wel van je verwacht, zie ook de tekst bovenaan in New Topic, welke je in principe vóór elk topicstart grondig zou moeten doornemen danwel kennen.

Mocht je na research er nog niet uitkomen, dan kun je natuurlijk nog altijd een topic openen. Zie ook de Algemene Gedragsregels :)

Wat betreft jouw probleem: zie dus de FAQ van dit subforum onder "Hoe krijg ik verloren gaande data teurg?" B)

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 09-05-2004 20:47 ]

Dit topic is gesloten.