[KaZaa Lite K++] download binnen, maar blijft .dat

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Topicstarter
Ik heb met Kazaa Lite K++ een bestand gedownload en dat bestand stond in het tabblad verkeer gemerkt als "klaar". Door mijn accelerator werd het bestand bij de eerst volgende accelerator-ronde verwijderd omdat het klaar was met downloaden. Het bestand staat in mijn "Shared Folder" echter nog steeds als .dat bestand. Hoe kan ik zorgen dat ik dat bestand niet opnieuw hoef binnen te halen? Dus dat het zeg maar in de file veranderd die ik aan het downloaden was.

Ik heb op dit forum de searchfunctie gebruikt, maar ik heb alleen maar topics gevonden met klachten over het verdwijnen van het gedownloade bestand.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:02
gewoon de filename aanpassen :P.. werkt hier altijd gewoon goed hoor (ook wel eens gehad..)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verander het bestand eens naar de extensie die het hoort te hebben, en kijk of dat werkt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

door dit bestand te renamen naar de gewenste naam :? Als je je eigen illegale spul niet eens aan de praat krijgt dan zou ik me toch eens heel ernstig gaan schamen.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.