Toon posts:

Locatie van Mijn documenten

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik formateer me pc heel vaak omdat ik heel vaak besturing systemen test maar ik had een kleine vraag ik wil de locatie van mijn documenten wijzigen maar weet niet hoe dat moet

nu staat mijn documenten op c: schijf maar omdat ik c schijf heel vaak formateer en elke keer vergeet mijn documenten op andere patitie te zetten wil ik de locatie van mijn documenten op een andere patitie zetten

ik vraag hier jullie hulp

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 13:14

samo

yo/wassup

Welk OS?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Rechtsklik op Mijn documenten, Eigenschappen en daar het Doel wijzigen (met de knop Verplaatsen) :? Dat had je zelf niet kunnen bedenken :?

Dan ga ik uit van Windows (2000 en hoger?), ik weet niet of het in 95 / 98 / ME ook zo heet, maar 't kan daar op ongeveer dezelfde manier als ik me niet vergis.

[ Voor 64% gewijzigd door RobIII op 09-05-2004 18:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[search=locatie mijn documenten] al geprobeerd? :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik op dit moment windows xp pro

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-05 19:31

netblade

Sunrise

RobIII schreef op 09 mei 2004 @ 18:51:
Rechtsklik op Mijn documenten, Eigenschappen en daar het Doel wijzigen (met de knop Verplaatsen) :? Dat had je zelf niet kunnen bedenken :?

Dan ga ik uit van Windows (2000 en hoger?), ik weet niet of het in 95 / 98 / ME ook zo heet, maar 't kan daar op ongeveer dezelfde manier als ik me niet vergis.
win9x exact dezelfde manier. Niet echt een vraag die hier thuishoort :|

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Topicstarter
ok jongens dank jullie allemaal ik heb het gedaan soory voor de plaats va nde bericht

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-05 19:31

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 18:56:
ok jongens dank jullie allemaal ik heb het gedaan soory voor de plaats va nde bericht
denk maar zo : Je moet toch ergens beginnen, succes ermee :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 18:56:
Het gaat niet om de plaats van het bericht; maar om het niveau ervan. Dit is een vraag die zo verschrikkelijk simpel te beantwoorden is; en als je bijvoorbeeld had gezocht op "[u]my documents location[/]" dan had je meer dan genoeg informatie gevonden...

Gelieve in het vervolg zelf even te zoeken voor je hier een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.