Als iemand een winkel in den haag weet waar ik dat kabeltje kan krijgen, voor een hp ,ben ik ook erg blij.
THX
Ik zag, ik nam en ik kwam...
de pinnetjes waar het kabeltje dat van je powerswitch afkomt op aangesloten zit natuurlijkVerwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 18:47:
hmm.welke twee pinnetjes precies ? Ben vrij onbekend met dit moederbord, kast, hele gebeuren..
en weet je toevallig ook wat die drie standen van dat rooie schuifje in de voeding betekenen?
[ Voor 29% gewijzigd door Orion84 op 09-05-2004 18:51 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
stekkertje er af halen die naar de powerswitch gaanVerwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 18:47:
hmm.welke twee pinnetjes precies ?
Ben vrij onbekend met dit moederbord, kast, hele gebeuren..
110V, 220V?en weet je toevallig ook wat die drie standen van dat rooie schuifje in de voeding betekenen?
[ Voor 7% gewijzigd door ThaHandy op 09-05-2004 18:51 ]
das een ander soort schakelaar (AT) die blijft hangen op contact maken en die moet je uitzetten door nogmaals te drukken, dat is niet wat je hier nodig hebt. je met een ATX powerswitch hebben, die verbind alleen even heel kort die pinnetjes (kan je dus simulleren met schroevendraaier).Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 18:49:
naar het moederbord met 10 van die kleine pinnetje links onderin, heb met een owue tweedraadige switch van een 486 geprobeer precies op die de twee pinnetjes van de powerswitch te doen, maar werkte niet vandaar dat ik het niet echt meer weet.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
gewoon ff kijken welk stekkertje "pwr sw" ofzo staat, die pennen moet je hebben.
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 19:13 ]
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 19:29 ]
Een 486 is meestal AT... Hierbij wordt de 220V geschakeld... Is een schakelaar met 4 contactpunten.Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 19:07:
En overigens als ik uit me berg met 486's morgen ergens een voeding met powerswitch vind. Is er dan kans dat ie het wel doet of nog steeds niet?
Ik weet niet hoe de winkel heet, of hoe de straat heet... Maar ik weet wel hoe ik er heen zou moeten rijden...Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 19:22:
hehe bijwijze van spreken dan,hier in de regio den haag ken ik hellaas niet 123 winkels die precies zo'n onderdeeltje zouden hebben.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 19:31 ]
Verwijderd
Kijk eens naar je bios batterij, grote kans dat die leeg is, dan start je pc niet.Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 19:07:
heb het inidergeval geprobeerd op de pinnetjes die rechtsonderin op me bord zitte. het is overigens een vrij ouwe hp met een amd 550. Hij heeft vandaag nog gelope, maar reboote en toen deed die switch het niet meer. zag ik al een tijdje aankomen aangezien ik hem 100X in moest drukke voordat ie het deed.