Plextor 12x10x32xA en UltraPlex 40 on the fly

Pagina: 1
Acties:

• jp73
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-05 10:30
Met deze combinatie moet het toch mogelijk zijn audio on the fly te copieren zonder dat de brander zijn buffer under run laat werken ?

(m.a.w. hij is toch snel genoeg om die data aan te leveren )

Bij branden op cdrw 10 speed en cdr 12 speed on the fly en via de harde schijf (1 gig partitie , net geformatteerd) zie ik telkens het ledje knipperen en van kleur veranderen , volgens mij is hij dan zijn burnproof systeem aan het gebruiken....dit zou toch niet nodig zijn ????

geprobeerd met nero en winoncd

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 23:39

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Werkt Prima, ik heb allebei die Plextors ook.

Laat maar.. .

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 20:15
Hier gebruik ik een Aopen DVD1040pro en een Plextor 12/10/32A, maar totaal geen problemen met on the fly kopieren. Ik neem aan dat de plextor 40x beter is in DAE dan mijn DVD speler (13x DAE).

Zitten de brander en de cd-rom soms op hetzelfde ide-kanaal? Volgens mij moet ook dat kunnen, maar het zou tot storingen kunnenn leiden.

Verwijderd

Denk eraan dat dit bij het bgein van het branden altijd ff gebeurt.
Bij het branden vanaf de hd mag dit zeker niet gebeuren, snelheid daarvan is meer dan genoeg om data aan te leveren. Ik heb zelf 2 Plextors gehad(1 defecte is omgeruild), geen van beiden konden ze mn Plex 12x4x32 SCSI snel genoeg van data voorzien, dit kon een Sony 48x IDE CD-Rom dus wel.

• jp73
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-05 10:30
:+

Het probleem zat hem in het feit dat ik hem als master had aangesloten op ide 3 (moederbord is Abit BP6 (Dual celeron @500 :) )) de highpoint controller kon het niet trekken ....

nu loopt het als een tiet !