Toon posts:

[XP] restarts na installeren netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op een computer windows [xp] installeert, alles ging ok.
todat ik een realtek netwerkkaartje installeerde.
als ik nu de computer opstart, laad ie in tot het welcome scherm en dan restart ie zich automatisch telkens weer.
heb de kaart al uit de computer gehaald, maar nog steeds hetzelfde.
ook heb ik systeemherstel gedaan hielp ook niet.
vermoedelijk zit het in de stuurprogrammas of register, maar weet niet hoe ik dit op moet lossen.
graag jullie hulp

bvd menzi

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05 14:51
geprobeert te booten in safe mode ?? tijdens het opstarten op F8 duwen tot dat er een keuze menu komt en dan kiezen safe mode / veilige modus en dan in veilige modus je netwerk kaart even verwijderen en opnieuw opstarten en opnieuw installeren als je denkt dat het daar aan ligt.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

klinkt meer als een virus eerlijk gezegd.

ik dank dat ie toevalig is gelomen na je netwerkkaart move, doe ook een seen virusscan

Iperf

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Als je ook al een systeemherstel hebt uitgeveort dan denk ik dat de kans op een virus ook niet _zo_ groot is (zou natuurloijk altijd kunnen)

Mischien dat je tijdens het werken in je PC een component beschadigd of losgemaakt heb ?

Ik zou alle niet essensieele hardware los halen en dan opstarten, lukt dat ? weer een component terug enz enz, net zo lang tot het probleem weer terug komt

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
ik had windows net opnieuw installeerd en ik was nog niet op het internet geweest of netwerk dus een virus is niet mogelijk. In de veilige modus kom ik wel en heb daar het stuurprogramma in apparaat beheer al verwijderd, maar hielp niet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je in veilige modus kan werken - zet dan erven "Reboot on Crash" uit (zie de Windows Operating Systems BSOD Guide waar dit precies zit) en kijk dan even ofdat je een echte BSOD te pakken kan krijgen? :)

Verwijderd

Topicstarter
hu BSOD wat is dat??

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Bleu screen of death

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
maar kan ik de stuurprogramma's van de netwerkkaart niet ongedaan maken in een of andere windows map???, want deze is zeker de veroorzaker van dit probleem (realtek pci family een 8139 vrij oud kaartje).

gr
Pagina: 1