[gezocht] Programma dat reactietijd meet van gebruiker

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:06
Ik zoek een programma die mijn reactietijd meet, bv de tijd tussen het verschijnen van een kleurtje en mijn muisklik. (Het liefst op de miliseconde nauwkeurig).
Ik heb zelf uiteraard al gezocht op Google en op GoT, maar op deze manier vond ik alleen 'websites' die mijn reactietijd konden meten, maar ik zou het programma graag downloaden en via een floppy of cd meenemen naar een computer die niet verbonden is op een LAN of een internet verbinding.

Helaas heb ik zelf helemaal geen programeer ervaring en kan ik dus nog niet zelf iets in elkaar programeren. Wie kent er een downloadbaar stand-alone programma dat mijn reactietijd meet? Dank u

Oude firstpost:

Goedenmiddag,

Ik zoek een programma dat de reactietijd van mijn muisklikken kan meten, het liefst op de miliseconde nauwkerurig.
BV: er verschijnt een figuurtje in beeld, en je moet zo snel mogelijk op enter of op de muisknop kilikken, en dan krijg je de tijd te zien tussen het verschijnen van het figuurtje en jouw reactie.
Bestaat dit programma en kent iemand er een? :)

[ Voor 48% gewijzigd door w0w op 09-05-2004 16:14 ]

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Als je een beetje kan programmeren, dan kun je het toch wel zelf maken neem ik aan :?
Geheel in eigen smaak.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

tjeemig :/

[ Voor 19% gewijzigd door Fish op 09-05-2004 15:46 ]

Iperf

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mooi.. dat was niet zo moeilijk te vinden :D Succes ermee :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Na overleg weer open. w0w, zou je even duidelijk aan kunnen geven wat je zelf al gezocht en gevonden hebt; en waarom dat niet voldeed? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 09-05-2004 16:11 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• w0w
Allereerst wil ik even mijn excuses aanbieden omdat ik niet helemaal duidelijk was. Sorry

Ik zoek dus een programma die mijn reactietijd meet, bv de tijd tussen het verschijnen van een kleurtje en mijn muisklik. (Het liefst op de miliseconde nauwkeurig).
Ik heb zelf uiteraard al gezocht op Google en op GoT, maar op deze manier vond ik alleen 'websites' die mijn reactietijd konden meten, maar ik zou het programma graag downloaden en via een floppy of cd meenemen naar een computer die niet verbonden is op een LAN of een internet verbinding.

Helaas heb ik zelf helemaal geen programeer ervaring en kan ik dus nog niet zelf iets in elkaar programeren. Wie kent er een downloadbaar stand-alone programma dat mijn reactietijd meet? Dank u :)
En bedankt Spider.007 voor het ontsluiten :)

[ Voor 7% gewijzigd door w0w op 09-05-2004 16:15 ]

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

http://home.cable4u.nl/~tamae-s/tweakers/reaction.exe

Een online gevonden swf omgezet naar een projector.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• w0w
CrashOne, heel erg bedankt, dit is precies wat ik zocht. Het geeft zelfs het gemiddelde van 5 reactietijden! ECht heel erg bedankt :) :>

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-08 19:26
w0w schreef op 09 mei 2004 @ 16:31:
CrashOne, heel erg bedankt, dit is precies wat ik zocht. Het geeft zelfs het gemiddelde van 5 reactietijden! ECht heel erg bedankt :) :>
gemiddeld 0.185 :D

-> komt door te veel vietcong spelen ben ik bang... :z

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• w0w
Hehe mijn gemiddelde record is 0.202 0.195
Toch wel gek dat die 5de tijd altijd bijna 0.6 seconde sneller is dan de rest, het record van die ligt op 0.147 :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door w0w op 09-05-2004 20:44 ]

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 07:56

smallboy

N/A

Cool :P

Mijn gemiddelde is 0.173
That's fast. Nou volgens mij moet het wel sneller kunnen.

edit: Bij de 2e keer 0.162

[ Voor 17% gewijzigd door smallboy op 10-05-2004 08:40 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De originele vraag is opgelost en een dergelijk opsomtopic is niet echt nuttig in Software Algemeen --> dicht :P

offtopic:
En ik ben te traag :( :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.