Toon posts:

Asus radeon 9600se is een 9600pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik zat net met everest home edition naar mijn videokaart de Asus 9600se maar in de bios staat dat hij iets van een 9600pro heeft en ik weet niet wat dat is.
hier staat het:

C000:0180 ..l~.................... .......PCIR..QA........h.......ATI RADE
C000:01C0 ON 9600 PRO...............yv.....2....".........................

volgensmij betekent dit dat er iets van een pro kaart inzit.
weten jullie wat dit is.

Verwijderd

Draai eens Aida32 of powerstrip en vermeldt dan maar eens de clocksnelheden en je geheugenbus dan praten we weer verder :)

Verwijderd

Ik heb ook gehoord dat dat een PRO kaart is. Maat van me heeft die ook, en die heeft ook de prestaties van een PRO... weet niet of het ook feitelijk zo is :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 16:43:
Ik heb ook gehoord dat dat een PRO kaart is. Maat van me heeft die ook, en die heeft ook de prestaties van een PRO... weet niet of het ook feitelijk zo is :S
nou, kheb die kaart zelf, en ik haal echt geen PRO snelheden hoor!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
zet de bios is op het internet of mail hem naar mijn mail adres (zie profiel)

Verwijderd

AIDA en Sandra rapporteren mijn KT266A chipset ook als een 'KT266/KT333'. En nu? Het lijkt me niet meer dan logisch dat die biossen iets gemeen hebben, het zijn immers globaal dezelfde kaarten. Zo'n bios-string zegt niets, het gaat gewoon om de kloksnelheden.

Verwijderd

Topicstarter
ik haal deze resultaten met de 3dmark 2001 se 10978.
en met de 3dmark 2003 deze 2785.

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 14:43

Fed-Ex

Hakuna Matata

Installeer anders eens de omega drivers ( http://www.omegacorner.com ). Daar zit RadLinker (zo heettie toch ?) in en die geeft de clocksnelheden aan van je videokaart (daar kun je je kaartje ook mee overclocken). Dan kun je zien of het een PRO of SE is

SE = 325MHz GPU
400MHz Memory en Ramdac ook 400 MHz

oh en Asus heeft geeneens een PRO kaart die heet XT en die heeft de kloksnelhied

500 MHz GPU
600 MHz memory

[ Voor 37% gewijzigd door Fed-Ex op 11-05-2004 11:14 . Reden: Ik las iets verkeerd..... (typo) ]

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Pagina: 1