het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Hmm das minder 
Ik mag nu nog zelf bepalen waar ik wil gaan wonen, heb ook nog aan Gouda zitten denken. Aangezien mijn vriend nogal een eindje weg woont communiceren wij nogal veel via t internet, dus een goede aansluiting is best belangrijk voor mij.
Ik mag nu nog zelf bepalen waar ik wil gaan wonen, heb ook nog aan Gouda zitten denken. Aangezien mijn vriend nogal een eindje weg woont communiceren wij nogal veel via t internet, dus een goede aansluiting is best belangrijk voor mij.
Verwijderd
voor mij ookOp woensdag 20 december 2000 06:53 schreef zomer het volgende:
Hmm das minder
Verwijderd
In gouda heb je ook maar een beperkt gebied om te adsl'en (nieuw werkwoord).
Verder schijnt het wel lekker te werken.
Maar of het daar leuk is om te wonen? Dat idee heb ik niet echt.
Greetz
Verder schijnt het wel lekker te werken.
Maar of het daar leuk is om te wonen? Dat idee heb ik niet echt.
Greetz
Ik weet het nog niet zo, zit ook aan delft te denken, lijkt me wel gezellig. Ik ben niet zo'n downloader, dus ach dan maar een trage casema verbinding.
Wat voor mij belanrijk is dat het leuk is om te wonen en dan ik niet de ptt hoef te gaan spekken. Rotterdam endergelijke vind ik veel te groot.
Wat voor mij belanrijk is dat het leuk is om te wonen en dan ik niet de ptt hoef te gaan spekken. Rotterdam endergelijke vind ik veel te groot.
Zoetermeer??
In een deel (Rokkeveen) al ADSL, Meerzicht volgt uiterlijk eind maart.
Helaas geen kabel internet, alleen maar casema (maar dat kun je eigenlijk geen internet noemen)
In een deel (Rokkeveen) al ADSL, Meerzicht volgt uiterlijk eind maart.
Helaas geen kabel internet, alleen maar casema (maar dat kun je eigenlijk geen internet noemen)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Pagina: 1