NAL: unable to copy file

Pagina: 1
Acties:

• AJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 21:12
hoi, als ik een applicatie wil uitdelen met de NAL onder Novell 5.1 loopt de voortgangsindicator 1cm en geeft dan de melding unable to copy file 1.fil
De file staat er wel netjes in het goede mapje en met de juiste rechten. Applicaties opstarten met executable gaat wel probleemloos. Loginscript verwijst naar de goede locaties. Iemand dit ook meegemaakt en opgelost? Search geeft geen oplossing, collega's ook niet. Snappshot geeft ook geen problemen, alles volgens het boekje. Meerdere applicaties geprobeerd, allemaal dezelfde foutmelding. Op een andere locatie gaat het probleemloos, maar ik kan me niet voorstellen waarom het hier niet lukt. (identiek netwerkje). Ik denk echt dat het aan mij ligt....

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Hij zegt toch echt unable to copy file, dus dat hij of de file niet kan vinden / dan wel geen rechten heeft, kijk daar dus eens goed naar.

• AJ
ok, done. Alles wederom gecheckt; rechten rwecmfa, user ziet de files ook als hij inlogt. Path klopt ook, naar de betreffende AOT heen gebrowsed, kan eigenlijk niet misgaan.
Alleen: hij doet 't nie...

[ Voor 99% gewijzigd door AJ op 09-05-2004 13:45 ]

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 16:07

McMiGHtY

- burp -

Heb je je path goed staan in je snapshot?

• AJ
jah, naar een dir op de server en daar een drivemapping van gemaakt met rechten voor de users. Die zien dat ook keurig onder de betreffende drive...