Toon posts:

(NERO) Te weinig ruimte bij transcoden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een filmpje gemaakt met mijn digitale camera, en deze bewerkt in pinnacle studio (muziek toegevoegd enz). Deze heb ik toen als MPEG 2 daaruit geexporteerd/ gerenderd.

Deze film moet nu op DVD komen, hiervoor wil ik nero Vision Expres (NVE) gebruiken. Met NVE deel ik het in in chapters, maak ik een menutje enz... Vervolgens probeer ik het te branden op DVD of eerst of Harde Schijf te zetten.. alleen zegt ie halverwege "transcoding of video failed...." Meteen geeft WIN 98 een melding dat er geen schijfruimte meer is op de HD. Dit is erg raar aangezien het een HD is van 120 GB, waarvan er maar 4 GB gebruikt is.

Ook heb ik nog geprobeerd eerst de hele film met TMPGEnc om te zetten, maar toen ik t hierna wilde branden in NERO moets ie t toch weer gaan transcoden, wat dus weer mislukte...

Specs: Win 98, Athlon 2400+, 1x 120 GB Samsung HD, 1x 80 GB HD Maxtor, 512 MB DDR, DVD RW: Sony DRU-510AK

Wat ik nu wil weten is: hoe krijg ik de film nou toch op DVD, zodat ie ook op een stand-alone DVD speler te spelen is?

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 12:25

grimson

domeingrommer

Heb je de laatste versie al geprobeerd ? Bijna maandelijks komt er een update uit.

Verwijderd

Topicstarter
grimson schreef op 09 mei 2004 @ 13:06:
Heb je de laatste versie al geprobeerd ? Bijna maandelijks komt er een update uit.
zal ik zo maar is gaan doen, ik doe ook meteen maar even een firmware update voor mn brander

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 13:15:
[...]

zal ik zo maar is gaan doen, ik doe ook meteen maar even een firmware update voor mn brander
Update NERO en firmware gedaan, maar nog steeds lukt het niet ??!!