Q-tec 775WC, Q-tec 776WK

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:50
Ik wil een van de bovenstaande producten kopen, maar weet niet welke dat het verste kan, op google kan ik niks vinden. En de GoT search kan ook niks vinden.

Het gaat dus om de volgende producten:

Q-tec 775WC wireless netwerk PC card

Link: http://www.dixons.nl/Stor...5FNetwerk&prid=0007044579

Q-tec 776WK wireless USB adapter

Link: http://www.dixons.nl/Stor...5FNetwerk&prid=0007044578

Het is dus voor een laptop, en moet cker 150m kunnen. Maar ik kan geen specs vinden over die dingen.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Gewoon heel intuitief zou ik zeggen : Sorry hoor, het is Q-Tec, als je 100m in 100% free vision haalt mag je _heel_ blij zijn... Als je 150M wilt halen moet je toch echt een betere, en inderdaad dus duurdere kaart nemen...

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36
150 mtr... je wil nog wel wat...zo ver kom je niet met je usb adaptertje wil je nog een beetje een goed signaal.....

je mag wel aan een richtantenne gaan denken..

Verwijderd

Ja 150 meter is wel ver voor een standaard draadloos netwerkje. Zonder signaalversterkers of richtantennes kan je binnenhuis dacht ik 60 meter halen en buiten 100 ofzo, en dat is nog ruim genomen
Dus een goede richtantenne of zo'n signaalbooster heb je wel nodig

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:50
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 13:06:
Ja 150 meter is wel ver voor een standaard draadloos netwerkje. Zonder signaalversterkers of richtantennes kan je binnenhuis dacht ik 60 meter halen en buiten 100 ofzo, en dat is nog ruim genomen
Dus een goede richtantenne of zo'n signaalbooster heb je wel nodig
Wtf richtantenne, die halen 6 km. Heb ik ok gehad naar het dorp( was 1.5 km). En naar de buren is 250 m en dat hebben we gedaan met AP's gaat goed.

Wij hebben aan de achterkant van het huis dus 1 AP hangen. Die straalt rond, dus als ik 150m verderop met een laptop sta en zo'n kaartje van Q-Tec dan zou dat toch moeten werken. Of wat voor kaartje moet ik dan hebben

Verwijderd

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.