Welke webcam valt niet voortdurend om

Pagina: 1
Acties:

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik zoek dus een goede webcam, wat niet zo moeilijk is want er zijn reviews genoeg te vinden over dat soort apparaatjes. Maar ik heb bij meerdere camera's al het probleem gehad dat:

1) de kabel te stug was (dus de camera verdraait voortdurend naar de wil van de kabel). (Bijv. Logitech Quickcam Express)
2) de camera niet stabiel was door het gewicht van de kabel die erachter hangt (en dan sukkelt ie dus ook de hele tijd om). (bijv. Philips ToUcam Fun)

Wat is nou een betaalbare camera (max 50 euro en niet draadloos) die niet heel de tijd bezwijkt onder het gewicht van de kabel die eraan zit of een kabel heeft die veel te stug is?

Ik ben dus niet op zoek naar tips als "misschien moet je hem vastplakken of de kabel bij elkaar binden" of wat dan ook, want een beunoplossing bedenken kan ik zelf ook wel. Eigenlijk ben ik op zoek naar een nieuwe camera en wil ik meteen iets hebben dat goed is. Heb jij dus ervaring met een webcam met een fijn voetje dat ofwel zwaar is, ofwel stevig te monteren (dus niet met dubbelzijdige tape oid) dan zou ik die graag horen.

Verwijderd

Ik heb zelf al maanden een Creative Nx Pro webcam en die staat perfect op een driepoot zegmaar. Hij staat een plank en is nog nooit omgevallen, de kabel is lekker losjes, aldus bij mij wel. Je kan zelfs het achterste pootje inklappen en hem op een tft scherm zetten :).

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:39

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb zelf een sweex 100k webcam...staat ook lekker stabiel, en kost iets van 15 euro bij de mediamarkt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 12:53
Ik heb dus ook de Creative NX PRO, en die van mij valt makkelijk om. Heb de kabel vast geplakt omdat de camera anders een eigen wil kreeg. Bleef niet in de juiste hoek staan. Ben overgens wel heel tevreden met de webcam, kwaliteid is toppie!

• hemz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
The_Eagle schreef op 09 mei 2004 @ 16:32:
Ik heb zelf een sweex 100k webcam...staat ook lekker stabiel, en kost iets van 15 euro bij de mediamarkt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/JA000010_pro_a.jpg

Prima cam :Y)
Goedkoop, maar prima ;)

Of kijk ff bij bijv Mycom :)
Prima cams voor weinig geld :)

[ Voor 21% gewijzigd door hemz op 09-05-2004 19:52 ]