[trillian] Twee nicks laten zien

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet er iemand een mogelijkheid om in trillian zowel de nickname van de user (die hij zelf heeft ingegeven) te laten zien, maar in het chatwindow tijdens de chat enkel de naam die ik hem heb gegeven ?
Zodat bv de window-titel gelijk is aan zijn eigen nick en dan tijdens het gesprek enkel de nick die ik hem heb gegeven ?

Heb even gezocht in de search, maar kon nix relevant vinden :/

Verwijderd

Een dubbele nickname functie voor Trillian ken ik niet, m,aar kun je anders niet de door jouw aangegeven nickname incl. de echte nickname invoegen? Bijv. Blizard (topicstarter) oid?

• Blizard
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 11:35:
Een dubbele nickname functie voor Trillian ken ik niet, m,aar kun je anders niet de door jouw aangegeven nickname incl. de echte nickname invoegen? Bijv. Blizard (topicstarter) oid?
Probleem is dat de nicks constant veranderen, en heb geen zin om deze iedere keer manueel aan te passen. Ik wil tijdens het chatten geen belachelijk lange nicks zien, maar ik wil op een eenvoudige manier toch de echte nick kunnen raadplegen.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 22:04
ja met msn erger ik mij daar ook aan ja :(

voorbeeld:
code:
1
2
:):D-:D:)Bl!zard:):D-:D:) Kep nu en GoT account!!! >>UT 2004 RULEZZZZ<<
is typing a message....

dat als melding is echt heeel irritant!
ik wil dan idd gewoon blizard is typing a message of jaap is typing a message (hoe je ook heet :+ )

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Blizard
  • Niet online
stevenP schreef op 09 mei 2004 @ 12:51:
dat als melding is echt heeel irritant!
ik wil dan idd gewoon blizard is typing a message of jaap is typing a message (hoe je ook heet :+ )
Het leuke aan trillian is dat je de namen al kan aanpassen ! Dus ik zie inderdaad Jaap is typing .. etc ..
Dan krijg je een log als deze :
Jaap : hoi
piet : hoe gaat het ermee
Jaap : ...

etc. Dus krijgt ook niet meer de melding "Zegt" ofzo ..
Maar ik wil dus ook nog ergens die andere nick zien :) I know... dat is lastig doen, maar zou wel een leuke feature zijn bij de volgende release dan.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 22:04
dus gewoon in je 'list' dat daar bij school het volgende staat:

jaap
sjaak
piet

IPV:

JAAPIE!!!!!!! MORGEN JARUGGGG
Sjaakmans, Kopspijkers was cool!
piet [doe nou maar gewoon gunnik, anders wordt je koffie coooooooooooool] >>Voetbal was gaaf he maarten?<<

dat soort dingen ja....

echt heel relaxt zou dat zijn!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Blizard
  • Niet online
Dat kan trillian al hoor :) .. Ook tijdens chatten etc.
En ja _kan_ ook kiezen om ff te switchen tussen nick/email/denickdiejijhemhebtgegeven. Maar ik wil niet switchen, ik wil het chatwindow zelf een beetje kunnen aanpassen zodat ik z'n eigen nick kan zien.

Maar probeer eerst trillian ff uit ! ;)
Pagina: 1