Ik heb een medion laptop, de md5400, op zich een prima ding, zolang je 220 volt in de buurt hebt..... en in de auto (GPS navigatie gebruik) is dat niet het geval
Hij gebruikt namelijk 21 (of 24) volt bij 4,80 ampere
Ik kan daar al 2 jaar geen CAR-adapter voor vinden, medion zelf heeft ze niet(!)
Dus:
Gezocht: car-adapter
Gevonden: nee
Voor: medion md5400 laptop / notebook
Gebruikt: 21(of 24?) volt, 4,80 ampere
Zou de zwaarste vindbare caradpter ook kunnen? DVD bijvoorbeeld niet gebruiken, scherm licht felheid niet meer dan 70% van max. settings, en dan kan een lichtere car-adpater ook?
Heeft het nog zin/effect om de accu te verwijderen(als ie dan uberhaupt nog werkt..) bij auto gebruik in combi met te lichte adapter omdat ie dan niet hoeft te laden?
Iemand enige ervaring met een medion md5400 op een caradapter? (ook slechte ervaringen zijn welkom!)
* * * *Wat gaat er stuk bij een te lichte power adapter, de adapter, de accu of auto-electrisch systeem, of het notebook? * * *
Hij gebruikt namelijk 21 (of 24) volt bij 4,80 ampere
Ik kan daar al 2 jaar geen CAR-adapter voor vinden, medion zelf heeft ze niet(!)
Dus:
Gezocht: car-adapter
Gevonden: nee
Voor: medion md5400 laptop / notebook
Gebruikt: 21(of 24?) volt, 4,80 ampere
Zou de zwaarste vindbare caradpter ook kunnen? DVD bijvoorbeeld niet gebruiken, scherm licht felheid niet meer dan 70% van max. settings, en dan kan een lichtere car-adpater ook?
Heeft het nog zin/effect om de accu te verwijderen(als ie dan uberhaupt nog werkt..) bij auto gebruik in combi met te lichte adapter omdat ie dan niet hoeft te laden?
Iemand enige ervaring met een medion md5400 op een caradapter? (ook slechte ervaringen zijn welkom!)
* * * *Wat gaat er stuk bij een te lichte power adapter, de adapter, de accu of auto-electrisch systeem, of het notebook? * * *
[ Voor 12% gewijzigd door notsonewbie op 09-05-2004 11:14 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)