🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Allright, dan komt het wel goed.
(heb namelijk eerst een Duron 700 gehad, draaide op 950
)
(heb namelijk eerst een Duron 700 gehad, draaide op 950
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Verwijderd
hehe tnx .. ken ik da plaatje gebruiken voor werkstukkie .. 
bdw L3 bridges was toch ook iets mee bedoel daar was ook iets meen ik dat je moes kleuren in bepaalde volgorde of heb ik het dan mis ?
bdw L3 bridges was toch ook iets mee bedoel daar was ook iets meen ik dat je moes kleuren in bepaalde volgorde of heb ik het dan mis ?
ha, het ging de 1e keer meteen goed
En ik haal zo'n 1000 @ 1150 op standaard voltage !!! 
dit ding is echt retesnel 8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)
dit ding is echt retesnel 8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)
Hey... mijn thunderbird 900 draait stabiel op 1050 ... en hij is rond de 26c stabiel en full load 40c 
- Dutchman
- Dutchman
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
nix veranderd???
je moet hem toch wel unlocken???
Je bedoeld vast dat je die op een bepaalde manier kan verbinden, en dat hij dan zonder multipleirs dips. kan overklokken.Op woensdag 20 december 2000 16:35 schreef johannusm het volgende:
hehe tnx .. ken ik da plaatje gebruiken voor werkstukkie ..
Pagina: 1