Hmm.. we moeten eigenlijk met die nieuwe scores eens een nieuwe week- en weekend-standaard score vaststellen, zodat ik weet wanneer ik moet zeuren dat de score voor een weekend tegenvalt, of dat ik kan jubelen als we doordeweeks een bovennatuurlijke prestatie hebben geleverd..
Ik vind de 21k van vandaag dan ook een redelijke score, gezien het feit dat we 3 1k+-scores hebben, waarvan 1 van 2.5k. Aangezien ik doordeweeks al regelmatig een 3k+-score heb zien langskomen vind ik dit voor het weekend nog best netjes
Oh, en ik ben op zoek naar een vrijwilliger die bij mij thuis mijn overhemden wil kome vouwen.. eventueel mag dat ook bij de vrijwilliger thuis, maar dan moetie ze wel komen ophalen/afleveren..
Vingers?

Ik vind de 21k van vandaag dan ook een redelijke score, gezien het feit dat we 3 1k+-scores hebben, waarvan 1 van 2.5k. Aangezien ik doordeweeks al regelmatig een 3k+-score heb zien langskomen vind ik dit voor het weekend nog best netjes
Oh, en ik ben op zoek naar een vrijwilliger die bij mij thuis mijn overhemden wil kome vouwen.. eventueel mag dat ook bij de vrijwilliger thuis, maar dan moetie ze wel komen ophalen/afleveren..
Vingers?
Folding@Home hitparade van 2004-05-08 Top 30 daily flushing members: (91/1188) = 8%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams overall
Mijlpalen
|
Leden |
4 nieuwe leden |
Welkom bij DPC: Gwaihir_the_Windlord, Groazers0Secutor, Loki_NL, |
0 retirements |
Aantal leden: 1188 |
Folding@Home Links |
Folding@home FAQ |