Toon posts:

Low budget Homestudio

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een boek homestudio voor dummies zou een ”jummie” start… zijn.
Een homestudio beginnen. Tips en een goede start maken. Enz advies.........
Het gaat mij om microfoonplaatsing, info mengpanelen, een "live" opname maken, het mixen van een opnamen, inrichten homestudio, tips isoleren van een homestudio, gebruik downloaden van (gratis) software zoals, sonar 3, fruityloops, cubase en wavelab. Evt source handleidingen en prima online adressen voor het vinden van secondhand mengpanelen, software etc. Het betreft hier een lowbudget homestudio in een kleine ruimte voor redelijk kwaliteit opnames. Misschien adressen in Twente waar je een praktijk cursus kunt volgen. (8>

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-07 11:36

PcDealer

HP ftw \o/

Ik niet jouw post snap. Van enters ook niet gehoord. Hoe wil je legaal CuBase downloaden?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01 18:51
Gewoon ff een studietje O-) muziek technologie doen.

Verwijderd

Ben je van plan om zonder enige kennis een studio op te gaan zetten? : :X

Verwijderd

Als je nog helemaal geen ervaring met produceren hebt, zou ik eerst met software beginnen en kijken als je er wel een beetje aanleg voor hebt. Want het heeft geen enkele zin om "from scratch" een big-ass studio neer te zetten...

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

idd.. ik ben al jaren bezig.. soms heb je een verkeerde keuze gemakt tov effecten, en spreekt andere effecten je veel meer aan.. of besturingen.. of je besluit alles via de computer te doen..en toch weer niet 8)7 eheheh

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 10:23:
Als je nog helemaal geen ervaring met produceren hebt, zou ik eerst met software beginnen en kijken als je er wel een beetje aanleg voor hebt. Want het heeft geen enkele zin om "from scratch" een big-ass studio neer te zetten...
Juist, en daarom is dit topic dus echt onzinnig. Er is niemand die je ff in een post kan vertellen hoe het moet.

Dat is net zoiets als vragen hoe je ff hartchirurg kan worden. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.