Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BUG] bookmarks

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
tis maar een kleintje, niet direct belangrijk

wou dus ff me bookmarks opruimen had er meer dan 1600 ofzo :o

goed ik ga naar de laatste pagina van mijn bookmarks (default staan mijn posts op 50 ) nu ging ik vanuit die laatste pagina van de bookmarks naar de prefs om het aantal post op 200 te zetten. Na de zet voorkeuren knop ingedrukt te hebben krijg ik de volgende message:

Je hebt nog geen bookmarks toegevoegd.
Voeg een bericht toe aan je bookmarks middels de image Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/bookmark.gif. Deze staat voor de topictitel in het bericht overzicht.

Dat lijkt me niet helemaal juist aangezien ik nog steeds hetzelfde aantal bookmarks heb (of nu had).

//edit:

en nog een kleintje: als ik op de laatste pagina ben van de bookmarks staat er nog steeds een knop die suggereert dat er nog een pagina is B)

en ik hou ook van jou :*

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 03:24 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Volgens mij heeft chem alle errormessages onder handen genomen voor 1.9.3. : [rml]chem in "[ BUG] Error message vreemd"[/rml]. Hopelijk wordt jouw eerste probleem daar mee opgelost :).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

zie ^^^
vanuit de templates ben ik nu eea nog aan het bugfixen, komt dus wel goed :)

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 10-05-2004 00:00 ]

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

fixed enzo

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.