tis maar een kleintje, niet direct belangrijk
wou dus ff me bookmarks opruimen had er meer dan 1600 ofzo
goed ik ga naar de laatste pagina van mijn bookmarks (default staan mijn posts op 50 ) nu ging ik vanuit die laatste pagina van de bookmarks naar de prefs om het aantal post op 200 te zetten. Na de zet voorkeuren knop ingedrukt te hebben krijg ik de volgende message:
Je hebt nog geen bookmarks toegevoegd.
Voeg een bericht toe aan je bookmarks middels de image
. Deze staat voor de topictitel in het bericht overzicht.
Dat lijkt me niet helemaal juist aangezien ik nog steeds hetzelfde aantal bookmarks heb (of nu had).
//edit:
en nog een kleintje: als ik op de laatste pagina ben van de bookmarks staat er nog steeds een knop die suggereert dat er nog een pagina is
en ik hou ook van jou
wou dus ff me bookmarks opruimen had er meer dan 1600 ofzo
goed ik ga naar de laatste pagina van mijn bookmarks (default staan mijn posts op 50 ) nu ging ik vanuit die laatste pagina van de bookmarks naar de prefs om het aantal post op 200 te zetten. Na de zet voorkeuren knop ingedrukt te hebben krijg ik de volgende message:
Je hebt nog geen bookmarks toegevoegd.
Voeg een bericht toe aan je bookmarks middels de image
Dat lijkt me niet helemaal juist aangezien ik nog steeds hetzelfde aantal bookmarks heb (of nu had).
//edit:
en nog een kleintje: als ik op de laatste pagina ben van de bookmarks staat er nog steeds een knop die suggereert dat er nog een pagina is
en ik hou ook van jou
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 03:24 ]