Toon posts:

Opmerking voor moderator.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een paar dagen terug stelde ik hier netjes een vraag die te maken had met webdesign.
Namenlijk: hoe je formulier gegevens die in een pagina ingevuld worden kunt laten door sturen.

Dankzij HunterPro (via E-mail) ben ik er achter gekomen dat PHP op de server schijnt te werken en daar ben ik hem dankbaar voor.

Echter wordt hier vrij bot door de moderator mijn terechte vraag de nek omgedraait met een slotje en zoek het maar uit op een PHP site.
Dit had beduident netter gekunt door te wijzen op de site en het draadje open te laten.

Tips geven op het goed ontwerpen voor een webpagina hoort bij mijn weten juist bij dit onderdeel van het forum en geeft alleen maar aan dat niet iedereen gelijk op het hoogste nivo hoeft te werken.
Ik hoop dat de bewuste moderator in de toekomst een beetje beter oplet en op een nettere manier met andermans vragen omgaat.

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 07:46

glashio

C64 > AMIGA > PC

Google'd U WEER mee , gezellig :)
Lees de FAQ en wees geen HUILLIE :'(
edit:
[Aardige modus]
Biertje ?
Perfekte PHP Editor/Debugger (ZEND is beter maar niet gratis )
Loop wat tutorials af op het Internet
Meld je aan bij phpfreaks ( Struin wat rond in hun archieven )
[/Aardige modus]

[ Voor 39% gewijzigd door glashio op 09-05-2004 02:07 . Reden: Hand over me borst ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-05 21:44
Stuur dan een mailtje naar de mod, en ga niet nog een topic openen. De kans dat je nu nog een fatsoenlijk gesprek met ze kan houden, is kleiner geworden. 't is dat je het even weet ;)

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:23
No offence, maar als je een probleem hebt met een moderator dan moet je de moderator in kwestie mailen, icq-en of tam-tammen.

Over je vraag: het afhandelen van een formulier gaat idd makkelijker serverside - met PHP oid. Als dat problemen oplevert ben je van harte welkom in Programming & Webscripting. De vraag die je stelde was met een beetje eigen zoekwerk makkelijk zelf iig qua richting te duiden.... Dan had je een beter topic kunnen openen en bleef ie open. Dat is verder nix persoonlijks, gewoon beleid...

Regeren is vooruitschuiven

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
1. Mail de mod in kwestie als je het niet eens bent met een slotje
2. je topic stond in een verkeerd forum, namelijk het forum over webdesign, in plaats van het forum over programming & (web)scripting
3. Dit topic hoort juist weer in LA te staan, maar ook daar zou het worden gesloten ;)

Het topic had netter gesloten kunnen worden, maar de vraag was (no offence) zo basic dat het antwoord gemakkelijk met google gevonden had kunnen worden. Daarom sluit ik ook dit topic. Om meteen een mailtje richting mij voor te zijn; je moet niet mij, maar de moderator die het topic sloot hebben.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.