Sitecom 4-user kit?

Pagina: 1
Acties:

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Ik zag laatst bij Informatique het volgende staan: Sitecom 4-User Office Networking kit à 235.00
Als ik de markt een beetje goed begrijp is dat bestwel goedkoop. Heeft iemand ervaringen met deze kit? Heb ik het goed als ik veronderstel dat zowel kaart als hub 100Mbit is? En hoe lang zijn die kabels precies?

BTW: Ik wil het gebruiken om 3 à 4 compu's op elkaar aan te sluiten voor voornamelijk inet-sharing, en misschien nog wat games en printersharing.

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

IS terug te vinden op http://www.sitecom.nl .
Ik kan alleen niet zien of de hub wel 100Mbps is ! (de kaartjes wel)

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Dat bedoel ik. Bij Informatique staat voor een Sitecom 10/100 kaartje 40 gulden, dat betekent dat Hub+kabels 75,- is! Die kabels kosten ook iets van 80-100 cent de meter: een vriend van mij heeft de 2-user versie (met crosscable: geen hub), daar zit een 5 meter kabel bij. 4*5 meter kabel kost minstens 15,- dus een 8-poorts hub is vijf tientjes :?

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

Verwijderd

Ik heb um
F159 ex bij Office Centre, een paar weken terug.
2x10/100Mbps PCI Ethernet cards
2x8 meter colored UTP cables

5poorts-hub + uplinkpoort

In de handleiding staat: Voldoet aan de IEEE802.3 10BASE-T normen

Verwijderd

Ik heb deze set gehad, mijn hemel wat een waardeloze spullen zijn dat zeg.
Als je van plan bent grote hoeveelheden data te gaan pompen over die 100mb lijn moet je niet verwachten dat je tijdens dat copieren nog wat met je systeem kan doen, die FLUT netwerkkaarten trekken je hele systeem dicht.
ENORME cpu belasting, kan je beter een paar 3com's halen en een SVEC switching hub...dat werkt vele male beter.

Verwijderd

Heb net 10 Gb 'overgepompt' van een 166Mhz naar een andere comp.; duurde wel een paar uur.
Tegelijkertijd van het internet gedownload met 50 - 100 kb zonder problemen.
Pagina: 1