Ik heb twee websites waar op beiden een WMA bestand wordt aangeroepen om aftespelen op de achtergrond. Op vele pc's gaat dit goed maar niet op deze laptop. Ik heb geen idee hoe dit komt. De pc speelt het wel af als de WMA gedownload is, ook staat in de IE-opties dat muziek op websites afgespeeld mag worden. Verder is ook deze pc voorzien van de laatste Windows Media software. Waaraan kan het probleem liggen?
btw... het gaat hier om: [spam] en [spam]
[ Voor 52% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2004 10:34 ]
Dit knopje over het hoofd gezien ofzo
-> 
Magoed.. wat is 'het niet doen'.. Geeft hij een foutmelding, crasht heel je systeem of speelt hij gewoon niet af?
Magoed.. wat is 'het niet doen'.. Geeft hij een foutmelding, crasht heel je systeem of speelt hij gewoon niet af?
spam? mag je niet het probleemgeval website doorgeven?
anyway, hij geeft geen foutmelding, speelt gewoon niet af...
anyway, hij geeft geen foutmelding, speelt gewoon niet af...
dus... weet iemand inmiddels al een oplossing?
in media player instellingen kan ik ook niets vinden....
in media player instellingen kan ik ook niets vinden....
4 posts van dit topic zijn van jezelf. [malubi-accent]are you proud of what you're doing?[/]
Anyway, geluid op het net is _slecht_. Enkeltje [BACK]-button voor mij. Afgezien daarvan, zou je misschien iets met Flash kunnen proberen. Dan speelt de client het streamend af. Maak er dan ook gelijk een knop in om het geluid uit te zetten. Of nog beter: doe het zo dat er pas geluid is wanneer er op de knop geklikt is.
Anyway, geluid op het net is _slecht_. Enkeltje [BACK]-button voor mij. Afgezien daarvan, zou je misschien iets met Flash kunnen proberen. Dan speelt de client het streamend af. Maak er dan ook gelijk een knop in om het geluid uit te zetten. Of nog beter: doe het zo dat er pas geluid is wanneer er op de knop geklikt is.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Geluid is inderdaad slecht op websites, en daar bovenop is WMA helemaal triest, de hele wereld kan allerlei bestanden afspelen, maar jij kiest juist een bestandtype wat niet iedereen legaal kan afspelen, Verstandig!
Waarom niet gewoon mp3 ? of ogg? en zoals prammenhanger al zegt indredaad pas afspelend na een druk op een knopje?
Waarom niet gewoon mp3 ? of ogg? en zoals prammenhanger al zegt indredaad pas afspelend na een druk op een knopje?
openkat.nl al gezien?
sarcasme is niet wat ik vroeg... ik vroeg gewoon een antwoord op mijn vraag... want ik weet niet waarom zo'n reactie nodig is. Think about that...
in elk geval bedankt voor de rést van jullie antwoorden waar wel enig normaal antwoord in zat.
in elk geval bedankt voor de rést van jullie antwoorden waar wel enig normaal antwoord in zat.
Misschien als je gedaan had wat ik in de eerste reactie vroeg, namelijk even aangeven WAT het niet doet geholpen had...
Verder hebben ze hierboven hardstikke gelijk. Als je geluid op internet af wilt spelen kun je het beste geen WMA nemen, maar bij voorkeur MP3 of Flash.
Magoed.. als dit je instelling is...
Verder hebben ze hierboven hardstikke gelijk. Als je geluid op internet af wilt spelen kun je het beste geen WMA nemen, maar bij voorkeur MP3 of Flash.
Magoed.. als dit je instelling is...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()