[WinXP] Krijg een map niet verwijderd(denk vanwege naam)

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:19
Oke,

Ik heb dus laatst via FlashFXP 'iets' geleeched ... maar er zit in die mappen dus ook andere mappen, en die krijg ik gewoon écht niet verwijderd. Heb al via DOS geprobeerd, rechten veranderd e.d. en krijg 'em dr gewoon NIET vanaf :(
Dit is de map naam:

[ 2 ] + NO 24 Hour Deleyad List - We Give you 0 Day!

Als dit niet mag ofzo, dan zeg t ff en dan wis ik het, maar dit lijkt me niet echt iets illegaals ofzo.

Nu is mijn vraag, hoe krijg ik die map er nu uit?? renamen gaat ook niet :(

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 20:13
de "~1 naam" ook al in DOS geprobeerd?

Die kun je met dir /x /ad vinden.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:19
Héé bedankt, dat werkte :)

Topic kan gesloten *D

bedankt man :)

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-05 17:34

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik heb een soortgelijk probleem maar dan met maps wat eigenlijk van windows update afkomen met de namen zoals:

8f52482626cc6e5a555beb6fff80be25

en nog een aantal.

Er staan ook nog een aantal subdirs in zoals: SP2 en COMMON met daar een aantal files in genaamd update.exe en dergelijke.

Ik heb al via windows safe mode geprobeerd maar op geen manier krijg ik ze weg, iemand misschien een idee hoe?

-Te huur

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Yagermeister - weet je zeker dat je wel rechten hebt op die folder?

Specifieker - welke foutmelding krijg jij precies? Iets over Access Denied (zo ja - kijk dan eerst eventjes in de Windows Operating Systems FAQ) - of krijg je iets over In use? :)

• Yagermeister
  • Laatst online: 08-05 17:34

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Bedankt elevator, ik kreeg een melding dat bestand update.exe was beveiligd. Nu heb ik in de windows faq toevallig http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;q308421 gevonden en eens geprobeerd en dat werkte _/-\o_
Het bleek dus dat ik geen rechten over die mappen had maar gelukkig zijn ze nu weg :D.

-Te huur

Pagina: 1