Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
-Iriver ifp180 - 109 bij dixon
-Msi mega stick - 107 pricewatch
-Apacer 256mb - 89 mycom

De grootste nadeel van Iriver vind ik dat die niet als een removable drive wordt herkend in windows en ik weet ook niet zeker of die onder linux aan de praat te krijgen is. Ook heeft die slechts 128 mb en de andere twee 256 mb. Daar tegenover staat dat Iriver de beste geluidsweergave en design heeft. Mijn tweede keus zou apacer zijn omdat ik die zo bij mycom kan kopen voor 89 euro, maar ik heb geen reviews kunnen vinden dus ik beng bang dat de geluidskwaliteit tegen valt.

Dus mijn vraag is wat zou ik als beste kunnen kiezen ?

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Volgens mij heb je zelf de voordelen en nadelen al opgenoemd, daarnaast bestaat over elke speler volgens mij een topic. Mijn keus is de Iriver, maar waarom: persoonlijk. Zoek alles op, ga na wat je wil, maak je keuze.

Verwijderd

Ik kan je niet zeggen welke stick je moet nemen, maar ik kan je wel zeggen dat je keuze niet alleen moet maken a.d.h.v. de capaciteit.

Bij de aankoop van mijn MP3 speler (bij Mediamarkt, Duitsland) viel mijn oog op twee spelers. Namelijk de iRiver iFP-380T met 128MB, of een Daewoo met 256MB. Die Daewoo was nog een stuk goedkoper en kon als memory stick gebruikt worden. Mijn ouders zaten te pushen om die te kiezen. Maar mijn keuze viel toch op de iRiver, eigenlijk was alles beter aan die iRiver, behalve de capaciteit en de memstick functie.. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad! :)

Moraal van het verhaal: Kwaliteit staat ver boven kwantiteit! ;)
Ik zou lekker voor die iRiver gaan :)

Ps. iRiver heeft best vaak Firmware updates, hebben die andere merken dat ook?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 00:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet genoeg ik ga voor ifp180 omdat het uiteindeliijk om de geluidskwaliteit gaat.