Toon posts:

Waarom OGR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom lees ik op tweakers.net op overstappen naar ogr???
WAAROM en wat the fuck is OGR?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Omdat sommige mensen zijn begonnen met het OGR project van Distributed.net en mensen bij RC5 willen weghalen.

Niet op ingaan dus :P

OGR is Optical Golomb Rulers, een of ander wiskundig gebeuren dat distributed.net weer in een projectje heeft gegoten.
Gewoon eerst RC5 afmaken, dan OGR ;)

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:47
Yeah RC5 Schopt kont!!!

PV opbrengst

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

OGR is net zoiets als RC5, allebei van d.net, zelfde client (je zet enkel de project-priority op OGR,RC5,DES=0,CSC=0)..

je berekent alleen nu iets wat wetenschappelijk gezien nuttiger is :?

maar daar gaat het mij niet om.. in de stats lopen we ver achter op TA en /. en daar moeten we dus een keer wat aan doen!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sequence, ooit gehoort van het principe: Afmaken waar je mee begint :?
En: Als Dutch Power Cows iets doen, dan doezn ze het goed :?

Kortom, het credo van dit verhaal: Eerst RC5 afmaken (of iig #1 staan), daarna met OGR naar boven stormen (ook veel leuker IMHO)

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik het dus helemaal mee eens
Ik loop hier met mijn pc (zie onderschrift) lekker mee te grazen (24/7) en 18 uur doet ie nix anders dan blokkies voor RC5
beter dus!!!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:20
Ik ben van mening dat we best wat tijd aan OGR kunnen besteden. Je ziet dat steeds meer mensen overstpen (volledig of voor de helft) naar OGR, terwijl we in RC5 gewoon door blijven flushene n bovenaan staan. Ik heb de helft van mijn kudde iig op OGR gezet. Als iedereen dat nu eens deed? >:(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je hoeft ook niet volledig op te stappen, het is al leuk meegenomen (ook voor DPC, Dsmarty !) als je een deel van je koeien OGR laat doen. Eten van 2 walletjes is dat dus.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

je moet de juiste machines voor de juiste projecten gebruiken. een Intel machine is rap met RC5, maar een AMD is heel erg rarp met OGR. en zo heb ik ook bijna mijn gehele kudde opgedeeld.
Pagina: 1