Zonealarm blockt waar die zelf zin in heeft

Pagina: 1
Acties:

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ik wordt nu toch wel een beetje moe van dit probleem. Ik probeer een counterstrike server aan de gang te krijgen en daarvoor moet Steam toegang hebben tot het Internet. Zonealarm blijft de boel echter maar lekker blocken en het is me een raadsel waarom.

Op de site van steampowered staat het volgende:
The following ports must be "open":
UDP 1200
UDP 27000 to 27015 inclusive
TCP 27030 to 27039 inclusive
Die poorten heb ik opengezet:
code:
1
1200,27000-27015, 27030-27039

Steam.exe heeft rechten om naar buiten te gaan. Server rechten helpen ook niet. Internet zone security staat op high. Als ik deze op medium zet werkt het wel, maar dat wil ik niet omdat de server dan niet stealth is.

Hoe los is dit op?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Ik heb soortgelijke problemen gehad, het enige dat bleek te helpen is de algehele firewall op medium zetten ipv high

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

weet je zeker dat ze ook voor udp hebt open gezet en niet alleen voor tcp? Als ik zit rijtje zo zie (ik ken ZA niet goed genoeg meer om zeker te zijn) heb je ze allen voor hetzelfde geopend, en in de vereisten zie ik toch echt de eerste twee udp, de laatste tcp staan...

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Hmz dat is wel een beetje dom van me :+ Compleet overheen gekeken dat er bij de 2e inderdaad TCP stond. Bedankt. :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc