Ik heb een probleempje met m'n gnome desktop. Als ik m'n home folder of trash bin wil openen dan worden die geopend in firefox. Niet zoals het moet dus. Als ik dan bv rechtsklik op trash en kies open with dan staat er de optie firefox, maar ik kan niet nautilus aanklikken. Ik zou dus graag willen weten hoe ik trash en de homefolder (en ook gemounte disks ...) terug standaard met nautilus kan openen. Domme vraag misschien, maar ik kan het antwoord nergens vinden.
Heb ondertussen nog geprobeerd om bv de start here folder te openen met /usr/bin/nautilus, maar dan krijg ik een error: Nautilus has no installed viewer capable of displaying "/home/Jan/.gnome-desktop/starthere.desktop". Nu krijg ik dus wel al de optie Nautilus als ik open with aanklik, maar nog steeds zonder het gewenste resultaat.
Voor de mensen die ook dit probleem hebben ... Hier heb je de oplossing.
Deze mag gesloten worden.
Heb ondertussen nog geprobeerd om bv de start here folder te openen met /usr/bin/nautilus, maar dan krijg ik een error: Nautilus has no installed viewer capable of displaying "/home/Jan/.gnome-desktop/starthere.desktop". Nu krijg ik dus wel al de optie Nautilus als ik open with aanklik, maar nog steeds zonder het gewenste resultaat.
Voor de mensen die ook dit probleem hebben ... Hier heb je de oplossing.
Deze mag gesloten worden.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 00:00 ]