Toon posts:

Profile NFSU weg!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit hier met een vaag probleem. Heb gisteren nog tot de late uurtjes NFSU gespeeld, wil ik vandaag verder met mijn profiel, moet ik helemaal opnieuw beginnen (nieuwe Go Underground) :? Echt vaag en irri niet???

Heb het een en ander opgezocht hier en daar, maar niet echt wat kunnen vinden. Heeft iemand hier eerder last van gehad, zo ja kan ik mijn oude game weer terug krijgen want was behoorlijk ver.

Alvast bedankt...

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de eerste keer dat het voorkomt, heb NFSU al langer op pc staan en speel het al een tijdje...
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 21:33:
Beste mensen,

Ik zit hier met een vaag probleem. Heb gisteren nog tot de late uurtjes NFSU gespeeld, wil ik vandaag verder met mijn profiel, moet ik helemaal opnieuw beginnen (nieuwe Go Underground) :? Echt vaag en irri niet???

Heb het een en ander opgezocht hier en daar, maar niet echt wat kunnen vinden. Heeft iemand hier eerder last van gehad, zo ja kan ik mijn oude game weer terug krijgen want was behoorlijk ver.

Alvast bedankt...

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-02 15:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

hey pstttt, er is ook een knoppie daar rechts genaamd "Edit" Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif
:P
werkt wat beter dan jezelf quoten 8)

[ Voor 33% gewijzigd door CrankyGamerOG op 09-05-2004 15:08 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
CrankyGamerOG schreef op 09 mei 2004 @ 15:07:
hey pstttt, er is ook een knoppie daar rechts genaamd "Edit" [afbeelding]
:P
werkt wat beter dan jezelf quoten 8)
Dan moet je niet een afbeelding van de Quote-knop geven slimmerd ;)

Kan je nog wel het bestand vinden waar de info over je profile in staat?
(Mocht NFSU daar mee werken, geen idee :P)

Leave only footprints, take only memories

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-02 18:17
Je profiel zou moeten staan in de directory C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground\

Staat deze er wel gewoon? Of zoek anders eens op je harddisk naar het bestandje 'Profiles.usr'?

specs

Verwijderd

Topicstarter
Profiles.usr staat er nog idd in, maar heel vaag waarom ie opnieuw is begonnen. Heeel Irri is dat... Had ie voorheen niet, want hij sloeg automatisch op en wanneer ik de volgende dag door ging spelen dan gewoon doorgaan waar ik was...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Toevallig het spel uitgespeeld (ergens bij race 120 ofzo)? Dan moet je idd opnieuw beginnen...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-02 19:53
The_Eagle schreef op 09 mei 2004 @ 17:50:
Toevallig het spel uitgespeeld (ergens bij race 120 ofzo)? Dan moet je idd opnieuw beginnen...
race 112 ;)

jah, dan kan je NIET meer die wagen gebruiken, het beste is dus om dan op 2 of 3 saves de saven, dan uit te spelen, en met de andere saves online spelen/je auto tunen....

suc6 nog

Twitch: Phyloni1

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Je kan dan nog wel je auto gebruiken, alleen niet meer aanpassen...

Steam

Pagina: 1