Toon posts:

McAfee start 6 processen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay het zal misschien niet een bug zijn maar ik erger me groen en geel eraan dat McAfee Professional 7.03.6000 in totaal 6 processen opent.

Zie hieronder het screenshot gemaakt met EVEREST (voorheen AIDA32):
http://picserver.org/view...BW9K9TIMXG/picserver.jpeg

Heeft versie 8 ook 'last' van dit fenomeen? Ik houd namelijk graag van een opgeschoonde process lijst....

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik zou zeggen probeer het eens uit dan hoef je er ook geen draadje voor aan te maken. Verder gebruik ik AVG en die heeft er maar 4 geloof ik(kan ook minder), is ook lekker licht.
Maar als je geen extra processen wilt draai dan gewoon virus scanner en scan alleen handmatig files die je niet vertrouwt, ging bij mij altijd jaren goed.(maar test nu voor anderen)

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

tja, rulaunch kun je natuurlijk uitzetten, maar dan update hij niet meer automagisch, en verder is het altijd al zo geweest... is ook een beetje inherent aan een virusscanner omdat die op verschillende manieren werkt. De module die de mail bij binnenkomst checkt is een ander soort scanner dan degene die realtime files checkt en dan zit er ook nog een updater en evt een scheduler bij...

In ieder geval heeft norton er ook een heel stel, zelfs de norton professional/corporate version.... ik zou me er gewoon over heen zetten en blij zijn dat er tegenwoordig dergelijke goede scanners zijn, een enkele besmetting in een jaar zou mij een stuk meer "groen en geel" laten worden :)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
hufkes schreef op 09 mei 2004 @ 05:56:
tja, rulaunch kun je natuurlijk uitzetten, maar dan update hij niet meer automagisch, en verder is het altijd al zo geweest... is ook een beetje inherent aan een virusscanner omdat die op verschillende manieren werkt. De module die de mail bij binnenkomst checkt is een ander soort scanner dan degene die realtime files checkt en dan zit er ook nog een updater en evt een scheduler bij...

In ieder geval heeft norton er ook een heel stel, zelfs de norton professional/corporate version.... ik zou me er gewoon over heen zetten en blij zijn dat er tegenwoordig dergelijke goede scanners zijn, een enkele besmetting in een jaar zou mij een stuk meer "groen en geel" laten worden :)
Die gedachte heeft mij ook geholpen, ik zal er niet meer over klagen _/-\o_