[OE] Niet alle mail in dezelfde map terecht laten komen *

Pagina: 1
Acties:

• sinned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Hoi,

ik heb het volgende probleem met outlook Express, na toevoeging van meerdere (@home) accounts geeft OE deze niet weer in het venster. Wanneer ik een Hotmailaccount toevoeg dan wordt deze wel weergegeven.

Alleen de mappen van de standaard account zijn zichtbaar. Alle account zijn wel ingesteld, wanneer ik een nieuwe mail schrijf kan ik wel de verschillende accounts kiezen. Wanneer ik een mailtje stuur aan een adres buiten het standaard adres, komt deze in Postvak In van het standaard adres.

Wie weet hoe ik de mappen zichtbaar kan maken?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:59
Die mappen moet je zelf aanmaken, en dmv messagerules de mail in de juiste map laten zetten.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Outlook heeft 1 standaard map waar alle mail in terecht komt; het feit dat er voor Hotmail een aparte is heeft een bijzondere reden. Als je meerdere mappen wil moet je deze zelf aanmaken :)

(outlook express) emailmappen niet weergeven > [OE] Niet alle mail in dezelfde map terecht laten komen *

[ Voor 25% gewijzigd door Spider.007 op 08-05-2004 19:56 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sinned
Ik wil het graag zo inrichten dat elke account eigen mappen heeft, post vak in, verzonden...etc

Wanneer ik een hotmail account toevoeg lukt dit wel, met een @home adres niet. Is dit wel mogelijk? of moet ik het handmatig instellen?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Stap 1: Maak in OE een mapje met @home-adres1 en een map @home-adres2.
Stap 2: Kies voor Tools ---> Message Rules ---> Mail (in NL is het uit mijn hoofd Extra ---> Regels ---> Mail).
Stap 3: Maak een nieuwe regel, kies voor 'als mail van account 1 afkomt dan naar map @home-adres1 etc.

Eitje :)

edit:
Hmm, nooit een telefoongesprek houden tijdens het tikken, ga je hopeloos van achter lopen :)

Wat jij beschrijft kan met identiteiten (toch?).

[ Voor 25% gewijzigd door IceStorm op 08-05-2004 20:04 ]

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 22:04
je kan ook een 2e OE account aanmaken :X

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• sinned
het is me gelukt _/-\o_ , mbv de berichtregels, hartelijk dank. topic kan dicht

• sinned
Heb nu alleen een ander probleem. Ik heb voor alle accounts de berichtregels ingesteld, alleen als ik wat wil versturen naar een willekeurig account, dan wordt de mail afgeleverd in de laatst aangemaakte Postvak In van een betreffende account.

voorbeeld, ik stuur wat aan pietje, heb als laatste account jantje aangemaakt. I.p.v. naar pietje komt de mail in Postvak In van jantje.

ik heb de berichtregels goed ingesteld!

??

• stevenP
waarschijnlijk dan toch een fout in je regels.....

maar kan je wat duidelijker zijn, ik volg je niet 100% :+

• sinned
het instellen van de berichtregels is 100% goed gegaan!

Daar kan het niet aan liggen, als ik alle account er uit gooi en opnieuw aanmaak, in onwillekeurige volgorde, dan worden alle mail in de laatst aangemaakte account afgeleverd. i.p.v. de mappen van de betreffden accounts.

dat is mijn probleem, ik wil dat de mail voor pietje ook bij postvak in van pietje komt.

• stevenP
sinned schreef op 09 mei 2004 @ 09:30:
het instellen van de berichtregels is 100% goed gegaan!

Daar kan het niet aan liggen, als ik alle account er uit gooi en opnieuw aanmaak, in onwillekeurige volgorde, dan worden alle mail in de laatst aangemaakte account afgeleverd. i.p.v. de mappen van de betreffden accounts.

dat is mijn probleem, ik wil dat de mail voor pietje ook bij postvak in van pietje komt.
je kan ook anders accounts aanmaken in OE.... (hadden we eerst met 1 gezamelijke account, nu eigen)

dan staat er als je OE opstart dit:

wich user?

piet
jan
truus
sjaak
------------
password:
-----------
OK Cancel

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:27

Acheron

updatepack.nl

Vergeet dan niet om uit te loggen, anders wordt de volgende keer dat je Outlook Express start direct de inbox van de vorige gebruiker weergegeven !

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• sinned
ja, die optie ken ik, alleen wil ik dat niet zo doen. Wil niet 5 x afloggen en aanloggen om de mail te bekijken. Ik heb het allemaal ingesteld met die berichtregels, waarom gaat dan alle mail naar het laatst aangemaakte postvak in?

Als ik hotmailaccounts toevoeg, die hebben alle een eigen map postvak in, verzonden etc, dat wil ik ook voor de 2home accounts. Die mappen heb ik allemaal wel, berichtregels ook, alleen lukt het niet.

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Je kan voor de normale POP3 accounts maar 1 map met 'verzonden items' hebben, dus daar valt niets aan te doen.
Het enige wat je met die berichtregels kan doen is het verplaatsen van de mail naar de juiste inbox.
Maak anders even een printscreen van je berichtregels, want ik weet bijna zeker dat daar iets niet klopt.

Overigens vind ik je niet echt duidelijk... ;)

Verwijderd

Mijn vraag heeft betrekking op dit topic, vandaar dat ik em ff naar boven haal.

Ik heb 2 accounts: Pietje en Jantje (Bij beide wordt om een wachtwoord gevraagd bij het ophalen van mail)
De mail van Pietje komt in de map van Pietje terecht en de mail van Jantje in de map van Jantje

Maar als Pietje nu al zijn mail binnen haalt en dan OE weer afsluit, dan kan Jantje zonder wachtwoord gewoon in de map van Pietje kijken. Is er een mogelijkheid om de mappen te beveiligen met wachtwoorden?

Of iets anders om elkaars mail te beveiligen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 14:24:
Mijn vraag heeft betrekking op dit topic, vandaar dat ik em ff naar boven haal.

Ik heb 2 accounts: Pietje en Jantje (Bij beide wordt om een wachtwoord gevraagd bij het ophalen van mail)
De mail van Pietje komt in de map van Pietje terecht en de mail van Jantje in de map van Jantje

Maar als Pietje nu al zijn mail binnen haalt en dan OE weer afsluit, dan kan Jantje zonder wachtwoord gewoon in de map van Pietje kijken. Is er een mogelijkheid om de mappen te beveiligen met wachtwoorden?

Of iets anders om elkaars mail te beveiligen?
Kun je niet gewoon twee gebruikers accounts aanmaken op Windows zodat dit soort zaken netjes beveiligd worden? Dan zie ik namelijk weinig redenen om dit oude topic te gebruiken als basis voor je vraag :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 20:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als je XP of 2k draait dan kun je inderdaad het beste doen wat spider.007 zegt. Draai je een 9x-systeem, dan kun je meerdere identiteiten aanmaken in OE. (Bestand, Identiteiten en verder).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Als je niet perse OE wil gebruiken zou ik eens naar Mozilla Thunderbird kijken.
Hierbij kan dat wel!
Pagina: 1